Sokakta bulduğum hasta kedi dolayısıyla anksiyetem çok kötü durumda?

Daha önce de paylaşmıştım sokakta bulduğum hasta bir kedi scottish cinsi sahibi tarafından istenmedi evden atılmış doğum yaptırılıp işte o kedi tedavi sürecinde şu anda hala yoğun bakımda gerçi biraz daha iyi olmuş ama kan değerleri hâlâ stabil fakat ben birkaç gündür kendimi çok kötü hissediyorum sanırım anksiyetem kediye üzüldüğüm için yoğun bir şekilde tetiklendi kollarıma iğneler batıyormuş gibi yanma hissim var nefesim daralıyormuş gibi hissediyorum kediye çok üzüldüm neden bu kadar bağ kurdum bilmiyorum sokakta yanıma geldi ve veterinere götürdüm vakit bile geçirmedim doğru düzgün iyileşince alacağım yanıma evde besleyeceğim ama gerçekten hiç iyi hissetmemeye başladım yaşadığım bu sutumdan dolayı daha önce anneme bu şekilde yoğun bakımdayken beyin kanaması geçirdiği için kaybetmiştim o zamanlar ne yaşıyorsam şu anda da aynısını yaşıyorum bilmiyorum normal mi dertleşmek istedim sadece hiç iyi hissetmiyorum

Sokakta bulduğum hasta kedi dolayısıyla anksiyetem çok kötü durumda?
Sokakta bulduğum hasta kedi dolayısıyla anksiyetem çok kötü durumda?
Cevapla