Daha önce de paylaşmıştım sokakta bulduğum hasta bir kedi scottish cinsi sahibi tarafından istenmedi evden atılmış doğum yaptırılıp işte o kedi tedavi sürecinde şu anda hala yoğun bakımda gerçi biraz daha iyi olmuş ama kan değerleri hâlâ stabil fakat ben birkaç gündür kendimi çok kötü hissediyorum sanırım anksiyetem kediye üzüldüğüm için yoğun bir şekilde tetiklendi kollarıma iğneler batıyormuş gibi yanma hissim var nefesim daralıyormuş gibi hissediyorum kediye çok üzüldüm neden bu kadar bağ kurdum bilmiyorum sokakta yanıma geldi ve veterinere götürdüm vakit bile geçirmedim doğru düzgün iyileşince alacağım yanıma evde besleyeceğim ama gerçekten hiç iyi hissetmemeye başladım yaşadığım bu sutumdan dolayı daha önce anneme bu şekilde yoğun bakımdayken beyin kanaması geçirdiği için kaybetmiştim o zamanlar ne yaşıyorsam şu anda da aynısını yaşıyorum bilmiyorum normal mi dertleşmek istedim sadece hiç iyi hissetmiyorum

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer