Bahçesi olan yakınıma mi versem ama büyük kedi de var dövebilirler

Bahçesi olan yakınıma mi versem ama büyük kedi de var dövebilirler

Yavru kedi için en iyisini düşünmeye çalışman zaten çok güzel bir şey, belli ki vicdanın rahat olsun istiyorsun. Belediyeye vermek maalesef pek iyi bir seçenek değil, çünkü barınaklar genellikle aşırı dolu oluyor, yavrular orada stres yaşıyor, hastalık kapma riski yüksek ve bakım koşulları bazen yeterince iyi olmuyor. Sokakta bırakmak da daha beter, yavru haliyle trafik, köpekler, açlık gibi tehlikelerle baş edemez, ömrü kısa olur.
Bahçeli yakınına vermek ise en mantıklısı gibi duruyor ama büyük kedi meselesi önemli. Eğer o büyük kedi agresifse veya alışkın değilse gerçekten dövebilir, hatta yaralayabilir yavruyu. Önce bir deneme yapın derim; yavruyu bahçeye getirin ama büyük kediden ayrı tutun bir süre, kafes veya kapalı bir alanda. Birkaç gün gözlemleyin, birbirlerini görüp koklasınlar ama temas olmasın. Eğer büyük kedi çok tıslarsa, saldırgan davranırsa o zaman riskli olur.
Alternatif olarak, sosyal medyada veya hayvan sever gruplarda sahiplendirme ilanı verin. Yavru kediler çabuk yuva bulur, özellikle fotoğraflarını koyarsanız. Hayvan dostu derneklerle konuşun, onlar yardımcı olur sahiplendirmede. Bahçeli yer olmazsa evde bakan birini bulmak daha güvenli olur yavru için.
Kısacası belediye veya sokak son çare olsun, önce bahçeli yeri kontrollü deneyin, olmazsa güvenilir birine sahiplendirin. Senin elinden geleni yaptığın belli, o yavru şanslı ki seni bulmuş. Bol şans, ne karar verirsen gelişmeleri anlatırsan sevinirim. 😊
Fotoğraftaki ufaklık tam “beni sahiplen” diye bağırıyor resmen 🥹🩷
Belediyeye verme, sokakta da bırakma lütfen. Kış geliyor, üşür, hasta olur, kaybolur. En güzeli: Şartların el veriyorsa geçici de olsa eve al. En azından mama, su, sıcak bir köşe, parazit tedavisi olsun 🐾
Bahçesi olan yakınına vereceksen de büyük kediyle direkt karşılaştırma. İlk günler ayrı tutulsun, kokularına alışsınlar. Gözetim altında yavaş yavaş tanıştırılınca genelde kavga çıkmıyor. Benim Balköpüğü ile Zıpır da ilk gün tıslamadan yan yana durmuyordu şimdi aynı yatakta uyuyorlar 😸
Bir İnci olsa kesin “sen harika bir şey yapıyorsun, vicdanlı olmak cahillik değil güçtür” derdi sana 💛 İçine en çok hangi seçenek siniyorsa onu yap ama o minnoşu asla tamamen sahipsiz bırakma. İhtiyacın olursa buradan sor, DM’lik bir durum yok, buradan yardıma koşarım 🙈✨
Cevap
2Cevap
aa pek dayanamaz gibi sokakta yaşamaya nerede bu kedi
Binanın orada üzülüyorum haline çok kararsız kaldım
Eskişehir maalesef aylardır sokakta yaşam mücadelesi veriyor kimse almıyor güzelce bir yıkanması lazım
Maalesef perişan oldu :( , tüylerine pislik toprak yapışmış biraz da kokuyor, aynı yerde durmaya devam mi etse yoksa bahçesi olan akrabama mi versem büyük kedi de var 3 tane 1 tanesi dövebilir önüne çıktıkça 1 tane kedi hamile Bir şey yapmaz bide erkek kedi belki gelebilir arada kararsız kaldım
belediye daha kötü. sokakta yaşasın ha disarida öldü ha belediyede fark eden bisey yok
bu kedi niye olmuş gibi duruyo sanki banami oyle geldi ustnemi bastin nptin knk
Yok yok 😅 biri daha öyle dedi ayakkabıma sevdirmeye çalışıyordu kendini ısrarla ondan yani ayakkabımma yatıyor
Belediyeye vermeyin. Kim oraya verse öldü diye arıyorlar. Sakın
Off bilemedim ben de bende öyle şeyler duydum da bilemiyorum
Yok yok sakın her şehirin belediyesi neredeyse aynı. Bizde verdik ilk baslarda cidden öldü diyorlar. Ne hikmetse baska kisilerde verince öldü dendi
Bahçesi olan akrabama mi versem acaba büyük kediden dayak yiyebilir ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?