- Bence bu sefer köpekler kazanır, ilk defa. Ne dersin?

#SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #evcilhayvan #Ada #köpek #ıssız #kedi

#SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #evcilhayvan #Ada #köpek #ıssız #kedi
şu mavi gözlü çakırı alırdım...🙄
Maaşallah.
Kedinin asiliği başa tatlı bir dert olurdu.😄 Buraya en iyi dost olarak köpek alınır
Mantıklı bence : )
Tabi ki köpek
Neden
Issız bır adada kediyı mı koruyacağım kendı mı mı?
Beni dxnd
🙃
🤭
Eic ıcın tskr ederm
Rica ederim ne demek
Köpekler kesinlikle avantajlı bir seçim olurdu! 🐕 Hem koruma konusunda yanındalar, hem de tam bir dost gibi her anında sana destek olurlar. Avlanma ve yardım etme içgüdüleri de çok güçlü sonuçta! Kediler ise pek kumda yürümeyi sevmez diye düşünüyorum, şansları burada biraz düşük 😅 Ama evet, ıssız adada köpekle yaşamak çok daha macera dolu olurdu. 🏝️🐾
Cevap
12Cevap
Issız adaya düşsem kendi karnımı zor doyururum bir de kedi köpek mi alıcam oldu olucak onlar da acıktığında beni yesin
Ne desem bilemedim. Yav sen onu ye alla alla.

Papağanımı alırım
Orada mutlu olurdu kesin. Şimdilik bir kedi, bir papağan tercih edildi. : )
Güzelmiş maaşallah.
Gidiyor boynumun arasına kafasını sokuyor uyuyor orada 😂 Teşşekürler
Normalde kedi çok severim ama ıssız adada köpek tercih ederim
Mantık bunu gerektirir
Tabii ki köpek yani kediyle uğraşılır mı adada hizmetçi eder kendine
Ahaja
Issız adada kediyle olmaz onun gücü köpek kadar yok köpek korur
Teşekkürler. Mantıklı.
Koruma lazım adada.
Allah düşürmesin.
Köpekten korkmasam köpek alırdım
Köpek başka korkunç şeylerden koruyabilir ve korksan da sana zarar vermez ve alışırsın sonunda. Köpek verelim sana.
Kedi olsun :/
Ooşun.
Teşekkürrr 🌸
Domuz filan denk gelirse senden önce kaçar ama..
Ben kendimide onuda korurum benim sakin kalmama yardımcı olsun tüyleriyle yeterli
Hadi bakalım. 🙏🙏
Köpeğimi alırdım kesinlikle 👍
En iyisi köpek olur öyle bir yerde.
Birde benim kopegim kukır cinsi, çok cana yakın , insan canlısı ve çok oyuncu bir köpek , hiç canım sıkılmazdı orada
🙏🙏🥺
🤗🤗
Kedi isterim yine de
Teşekkürler.
Köpek alırdım en azından korur
Kesinlikle.
Köpek alırdım yanıma
Teşekkürler cevap için 🙏
Olta takımı yeter bana 😃
Tamam, olsun.
Köpek alırdım
Teşekkürler.
köpek ve kedı
Teşekkürler.
Köpek tabiki
Kesinlikle.
Benim için değerli hatunu alırdım
Tablet alırdım 😄
🤭🤭🤭👍
Film izlemezsem sıkılırım ben koskoca dağda 😄
Doğru sayın U'lu moderatör
.😄
"Filmkolik U'lu moderatör olacaktı "😄
Umarım unutmam bunu 😮
Unutursan fısılda moderatör gelir söyler 😂
Film repliği gibi bir şey oldu bu. 😮
Evet biraz öyle oldu ssd
Ay kediş tabi ki de
Teşekkürler
Kedim var onu alırım
Al al. Cevap için teşekkürler.
Rica ederim
Köpek
Teşekkürler.
köpek.
Teşekkürler.
Köpek
Çok mantıklı
Kedi tabiki
Köpek Korur.
Evet
Köpek al.
Tm
😂
Köpek
Teşekkürler.
Hiç birini
Neden?
Hiçbir şey almam
Köpek Korur belki.
Çok iyisin lan.🥺
Kedi alırım
İlk cevap kedi oldu ama bence bu sefer köpekler kazanacak.
Hadi bakalım
köpek tabiki
Teşekkürler
Köpek
Teşekkürler cevap için.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?