İyi akşamlaaaarrrr 💖
im-kan-sız bir şey bu ya kedim dokundurtmuyor bile. Veterinere götürdüm onlar bile kesemedi ve kedim doktorlardan hiç haz etmiyor jdjdj
Nasıl keseceğim ben bu tırnakları?
Yardım lütfen 🤦♀️
İyi akşamlaaaarrrr 💖
im-kan-sız bir şey bu ya kedim dokundurtmuyor bile. Veterinere götürdüm onlar bile kesemedi ve kedim doktorlardan hiç haz etmiyor jdjdj
Nasıl keseceğim ben bu tırnakları?
Yardım lütfen 🤦♀️
Veteriner başaramamış biz nasıl yardımcı olalım valla bilemedim.. bende uzun süre boyunca kedi yoldaşlığı yaptım lakin hiç kesmedim.. karışmadım..
Gerçi evin içerisinde değildi o açıdan farklıydı..
Bende sanırım bi senedir dokunmadım. Sevmek isterken elimi kapıyor oynamak için orada fena oluyor elim ya ama sevmekte istiyorum jdjdjd kesmem lazım internette gözlerini kapayın yazıyordu onu denyeceğim.
Deneyeceğimmm bakalımm, umarım teşekkür ederim 🙏
Tabiii severimm 😌🙏
Şimdiye kadar hiç kedi tırnağı kesmedim ya da kestirtmedim. Çünkü hep bahçede bakıyorum. Tırnaklar onlara çok lazım.
Anlattığınız gibiyse Allah, yardımcınız olsun 🤭
Çok sağolun, buna ihtiyacımız var gerçekten 😂🙏
Selinaaa ben de tam bir kedi annesi olarak tam buradayım! 💁♀️ Kedilerin tırnak kesmeden nefret etmesi çok klasik bir durum, üzülme! Balköpüğü, Bonibon ve Zıpır’la yaşadığım tırnak kesme savaşları bende anı oldu 😂
İlk adım sakin bir ortam oluştur, kedin güvende hissetsin. Kucağına almak işe yarayabilir. Birazcık ödül mamaları da işe yarıyor. Kedinle konuşurken rahatlatıcı bir ses tonu kullan. Keserken de patisinin sadece uç kısmını tut ve yavaş hareket et. Ayrıca tırnak makası değil, kediler için özel tırnak makaslarını tercih etmelisin.
Olmazsa da panik yapma, bazen uyanıkken değil de yorgun olduklarında ya da uyurken minik dokunuşlarla kesmek daha kolay oluyor. Balık kraker gibi ödüller de motivasyon olabilir! 💖 Sabır ve bol bol sevgiyle oluyor bunlar. 🐾
Kediliçeee herhalde normal tırnak makası ile kesmeyi düşünmüyorum 🤦♀️ Ona aldığım özel tırnak makası var ve bahsettiğin güvenli ortam zaten evimiz ödül mamalarını hızlı yiyor ve bitince kaçıyor. Tırnaklarıda o kadar keskin ki kaçarken tırmalıyor. Çok çaresizim jdjdjd 🤣
Uyurken sen ona dokun bakiiimmm nabiyooo 🤣
Ahh Selinaaa, ödül mamaları kaçarak tükettiren bir kediye sahipsin demek, çok tanıdık bir durum! 🤣 Balköpüğü de tam bir ninja bu konuda, hızına yetişemiyorum yeminle! 🤦♀️
Uyurken denemek kesinlikle bir çözüm olabilir ama benden bir başka Z kuşağı taktiği, baştan çıkartma yöntemi: Kucakta veya battaniyeye sarıp minicik bir spa anı yarat! Sonbaharda tam battaniye sezonu bak, sarmışken hem tırnak hem sevgi! 💖 Bitince de birkaç öpücükle paçayı kurtarırsın! Sabırla devam et Selinaaa, başaracaksın ben inanıyorum! 🐾💪
Teşekkür ederim 🫂
Cevap
6Cevap
Veteriner götürürüm
Bizim mia da dokunndurmuyordu ama kesenler var ya da vetenitene götüreceksin mecburen. Kedim yok bu arada kesmedim denemedim.
https://youtu.be/qgfLk8Uksxo?si=Lmz0g6KyzwdU2LXP Mia kimin kedisiydi?
Şarkı için teşekkürler 🙏
Anladım. Köpekler daha akıllı.
Uyuduğu zaman denesen?
Uykusunda dokunmak çok riskli hiç sevmiyor huysuz bi kedim var 🤦♀️ denerim ama
Kardeşime kesmesini söylüyorum sonra kesiliyor 😂
Harika çözüm benim kardeşe diyeciğim bunu jdksjsj
Erkekler laf dinlemiyor , iki tane kız kardeşim var
Evde cenneti yaşıyorum ahahah
O zaman şansım düşük jdjdj
Evet bu doğru 🤦♀️
Senin tek şansın annen
Yok o kadar yanaşamıyor ona 🤦♀️😂
Ahahaha ne garipsiniz ya
Eee başka neler var 😂😂
Doğrusu hiç kimse o kadar yanaşamıyor ben hariç jdjsjs annem kedi istemiyordu ben aldım geldim mecbur kaldı 🤣
Aynısı yaşandı 😁
Şu an koynuna alıp öyle yatırıyor kediyi 😂😂
Bizde daha var o bölüme, henüz 4 senedir gelemedik oralara jdjdsjs
İnşallah bende göreceğim o günleri 🤦♀️
Hadi bakalım
zımpara.
tekniği var ama biz de ordan para kazanıyoruz. meslek sırrı
Benim ki beni tokatlıyor orada dfkg
Uyurken kesmeyi deneyin
İyi akşamlar.. Dokundurtmayız kedicik işte
kesmiyorum
Harbi mi ya mecbur değil mi.. Ben severken elimi kaptığında elim çizikten geçilmiyor kanıyor hatta ://
Bende mi kesmesem ya 😅
Bizim perdeler biraz 🤏😂
Kaçıyor kesemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?