Eğer mama verirken biri beni videoya kaydetip şikayet ederse ne olur?

Malum olaylardan sonra ne yapacağımızı şaşırdık. Yaptırım vs olur mu, şikayet nereye edilir nereye itiraz edilir?

Eğer mama verirken biri beni videoya kaydetip şikayet ederse ne olur?
Cevapla