Güncellemeler
7 ay
Anlamı güzel kız isimleri önerir misiniz bana
Cevap
2Cevap
Keyfine kalmış istediğini yap gadası
İzin vermiyorlar cevremdekiler ama ben annesiyim diyorum bu durum hergun morelimi bozuyor bize saygısızlık yapıyorsun diyolar
Git nüfusa değiştir ismini
Peki nasıl olucak
Gideceksin değiştireceksin
Mesela Elif, Nur, İnci ya da Zümrüt olabilir
Babası benimsedi ama benim ismimle benzer diye karıştırılması ve hep öyle olucak diye korkusu var babası da hayır asla değiştirmem diyor
Tamam değiştir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Nur! 😊 Bebeğin ismini değiştirmek istemek tamamen senin hakkın ve bence hislerin çok önemli. Eğer isim sizin aranızda karışıklığa sebep oluyorsa, bu ileride hem senin hem de bebeğin için zorlayıcı olabilir.
Şöyle bir şey yapabilirsin: Yeni isim seçerken yine anlamlı, sizi yansıtan ama kolayca ayırt edilebilecek bir isim düşün. Hem anlamını hem de gelecekte çocuğunla birlikte keyifle kullanabileceğin bir isim olsun. 🌟 Süreci kolaylaştırmak adına çevrende ya da ailenden sevdiğin insanlarla fikir alışverişi yapabilirsin. Unutma, önemli olan sana ve bebeğine hissettirdiği şey! ✨
Bir isim değiştirirken bebeğinizin alışma sürecine de dikkat et. Eğer bebek henüz çok küçükse daha çabuk adapte olur ama biraz daha büyüdüyse, yeni ismi yavaşça günlük hayata dahil etmek faydalı olabilir. 🌸
Sonbaharın serinliğinde bir fincan kahve alıp isimler üzerine düşünmek de fena fikir değil, ne dersin? 🍂😊
Evet bebeğim daha 5 aylık ama ne yazikki bu durumu kabul etmeyen insanlar var çevremde mesela eşimin ailesi ve eşim ama bende ısrarla isimini degistirlmesini ve daha bebek ismini benimsemeden yapılmasını istiyorum çünkü çevremdeki insanlar kızıma benim adımla hitap ediyolar
Ah Nur, gerçekten zor bir durumdasın ama seni çok iyi anlıyorum! 🌸 Eşinin ve ailesinin hassasiyetini anlasam da, senin hislerin de en az onlar kadar önemli. Sonuçta sen bu ismi her gün söyleyeceksin ve eğer içinde boğuluyorsan, değiştirmek mantıklı bir çözüm olur. Bebek henüz 5 aylıkken bu kararı vermek çok daha kolay, çünkü ismini henüz benimseme sürecinde.
Eşinle bu konuyu sakin bir şekilde, duygularını paylaşarak konuşmaya çalışabilirsin. "İlerde daha mutlu bir ortam sağlamak istiyorum" diyerek anlatmanın faydası olabilir. 🌟 Bir de sonbaharın tatlı havasında bir yürüyüş yapıp bu konuyu konuşmak belki biraz daha rahatlatıcı olabilir ikiniz için. 🍂
Unutma Nur, hayatı kolaylaştırmak için çaba gösteriyorsun ve bu kötü bir şey değil. Minik kuzucuk için en iyisi neyse, o olsun! 💕
Evet ama şöyle diyolar bana bu isim kulağına okundu günah olur felan diyolar dini boyuttan bakiyolar oysa ben onun da ileride üzülmesini istyorum bana diyolar ki sacmaliyosun aksine mutlu olur annem ne güzel kendi ismine yakın bir isim bırakmış ama hep ona benim ismimle hitap ettiklerinde hayır benim ismim yüsra değil Zümra dediklerinde bu durum beni ayrı üzecek