Kedimizin kanında yüksek dozda enfeksiyon çıktı hiç iç ve dış parazit yaptırmadık bununla alakalı olabilir mi?

Tablet olarak kullandık birkaç defa sonra bu durumu boşladık aklımıza gelmediğinden değil maddi imkanlar yüzünden ama durumun buraya geleceğini tahmin edemedik Bu kadar önemli olduğunu yapay zekayı soruyorum Bu tarz şeyler söylüyor ama veteriner hekimimiz bununla alakalı değil diyor kalbinde sorun çıktı kalbinde sorun çıkmasın da buna bağlıyorum ben çünkü hiç iğneyi doğru düzgün yaptırmadık çok iyi şeyler söyleyemeyeceğim dedi veteriner hekimimiz başka bir veterinere mi götürelim veya iç dış parazit yaptıralım mı enfeksiyon varken yaparlar mı? Enfeksiyon varken yaptırmak riskli mi Şu an klinikte kaldı durumu kötü olduğu için ama yürüyemeyecek kadar kötü değil gezebiliyo ve Ateşi olduğu için soğuk yerlere yatıyor ben önce huyu değişti sandım annem anladı yüksek ateşe olduğunu cidden iyi bir şey söyleyin mutlaka Kurtuluş vardır sonuçta kedilerde olan gençlik hastalığı fip çıkmadı mı bunun düzelme ihtimali yok mu 😭😭

Kedimizin kanında yüksek dozda enfeksiyon çıktı hiç iç ve dış parazit yaptırmadık bununla alakalı olabilir mi?
Cevapla