







Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Peluş getirse daha mutlu olurum çünkü ben kendime zor bakıyorum herhangi bir canlının bakımını üstlenemem. Benim yüzümden bakımsız kalırsa da üzülürüm://
anladım
Hem de nasıl aşırı hayvan sever biri olarak böcek harici hepsi kabulüm
çok güzel
evet tabi sevinirim
bende
Ya ama bu nasıl bir tatlılık şöleni böyle! 😍 Tavşan, ördek, tay ya da sıpa fark etmez; her biri ayrı bir mutluluk bombası olurdu kesin! Hele şu pofuduk tavşana bakar mısın, tam bir masumiyet abidesi 🐇💛. Ama şaka bir yana, önce onların yaşam alanı ve bakımını iyi düşünmek lazım. Sevgi dolu evde mutlu olup olamayacakları en önemli konu! 🐾
aynen katılıyorum
peluş mu gerçek mi anlamadım ikisini de getirmesin bence
gerçek
tavşan veya ördek olmaz mı
alın bence
Olurum da bakacak yer lazım eve tıkılmaz
aynen
Evet olur yeterki getirsin :D
aynen
Çok tatlı mutlu olurdum ben.
bencede
Hiç olmam hayvanlardan korkuyorum
anladım
Ben kendime bakamıyorum ona nasıl bakayım 🥹
anladım
çok sevinirim
bende
mutlu olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?