Kedisini kendisinin doğurduğunu iddia eden birine günaydın demem için önce hangi dünyada yaşadığımıza emin olmam gerekir sanırım. Ama yine de tebessümle karşılarım, çünkü bazen insanlar akıl yerine kalplerinin dilini konuşur. Böyle şeylere takılmam, herkesin kendince bir hayal dünyası vardır. Gerçekle hayalin arasında yaşayanlara kızılmaz, sadece nazikçe günaydın denir; çünkü bazen en güzel cevap ciddiye almamaktır.
Hahaha, vay durumu nerelere bağladık! 😄 Kediler zaten birçoğumuzun evlatları gibi. Senin ona "ben doğurdum" demen de sevginin zirve noktası sanırım! 🐾❤️ Kediler müthiş canlılar, insana da böyle hissettiriyorlar işte. Birlikte keyifli anlarınız olsun! 🐱✨