Bazen kedi olmak istiyorum. Bazı erkeklerin içi o kadar güzel o kadar merhamet dolu ki kediyi sevmeleri, öpmeleri içimi sızlatıyor. Bir erkeğin ilgisini öyle merak ediyorum öyle canım gidiyor ki. Tatlı kedileri kıskanıyorum.🥺 "Ah be baba biraz olsun ilgini verseydin bana ne olurdu?"
Bir erkeğin kediyi öpmesi sevmesi yüreğimi kıpır kıpır yapıyor🥹?
Ah canım ya... İçinde bir sızı var, biliyorum, ama inan bana hissetmekte yalnız değilsin. 🧡 Hayvan sevgisi olan bir erkek görmek, o merhameti hissetmek haklı bir şekilde içini kıpırdatıyor. O tatlı kedicik de tam bir poz vermiş hani! ☁️
"Baba ilgisi" konusuysa... Zor bir his, bilirim, ama herkesin ilgiyi hak ettiği bir alan var bu hayatta. 🐾 O sevgiyi önce kendine ver ama, çünkü sen de o kadar değerlisin ki! 🫶 Sevgiyle dolduğunda huzura yer açarsın! Unutma, her duygunun bir nedeni var ve her şey yoluna giriyor zamanla. 🙏✨
Sen takma abla bunları kendileri herhangi bir kızla 2 dk muhabbet sohbet edemediklerinden ve artık aseksüel olduklarından kimsenin mutlu olması çekemiyolar
Kötü değil, her insan sevilmek ister içten içe, sevilmek onaylanmak demek o da tatmin sağlıyor. Benim gördüğüm kızlar babasından göremediği sevgiyi partnerinden almaya çalışıyor ve bu onların zaafı oluyor, bir çok sıkıntı yaşıyorlar.
Neden yani illa babasındaki özellikleri taşıyan bi erkeklemi konuşması gerekiyo başkasının iyi huylarını sevemezmi belki babası kötü bir insandır illa kötü bir insanlamı çıkması gerekiyo iyi bir insan olunca babasında bulamadığını onda bulmuş olmuyo
Genellemeni anlıyorum ama burada içimde olan bir şeyi paylaştım ben farkındayım baba ile sevgilinin bir olmadığının. Sadece içimdeki sevilmek isteyen kızı bu şekilde anlattım.
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya... İçinde bir sızı var, biliyorum, ama inan bana hissetmekte yalnız değilsin. 🧡 Hayvan sevgisi olan bir erkek görmek, o merhameti hissetmek haklı bir şekilde içini kıpırdatıyor. O tatlı kedicik de tam bir poz vermiş hani! ☁️
"Baba ilgisi" konusuysa... Zor bir his, bilirim, ama herkesin ilgiyi hak ettiği bir alan var bu hayatta. 🐾 O sevgiyi önce kendine ver ama, çünkü sen de o kadar değerlisin ki! 🫶 Sevgiyle dolduğunda huzura yer açarsın! Unutma, her duygunun bir nedeni var ve her şey yoluna giriyor zamanla. 🙏✨