Hayvanlara karşı duyarlı olmayan insanlara karşı buradan neler söylemek isterdiniz?

Hayvanlara karşı acımasızca davranan insanları anlamıyorum. Hayvanlar çoğu insandan daha duyarlı ve düşünceli. Masum bir canlının canını yakmaları, onlara karşı acımasızca olmaları çok vicdansızca bir hareket. Evet belki onlar konuşamıyorlar, kendini ifade edemiyorlar ama bu onların canının yandığı gerçeğini değiştirmiyor. Onlarda bir canlı, onların da yaşamaya hakkı var. Ama duyarsız olan insanlar yüzünden onların yaşama hakkı ellerinden alınıyor.
Hayvanlara karşı duyarlı olmayan insanlara karşı buradan neler söylemek isterdiniz?
Hayvanlara karşı duyarlı olmayan insanlara karşı buradan neler söylemek isterdiniz?
Cevapla