Bir aydır evde yoklar ama kediler için klima açık takdir ediyorum 🫠 siz olsanız aynısını yapar mıydınız?

Bir aydır evde yoklar ama kediler için klima açık takdir ediyorum 🫠 siz olsanız aynısını yapar mıydınız?

Yani bir kedim yok ama beslemiş olsaydım ve yanımda götürme imkanım olmamış olsaydı evde varmışız gibi gitmemişiz gibi açardım ya da gitmeden sıcaklanmamaları için başka çözüm bulurdum ..
Evet klimayı acarım tabiki bu sıcaklarda madem evde kalıcak yanlız kıyamam ona onunda canı var zaten üzeri tüyülü bide klima olmazsa baygınlık bile gecirebilir Allah korusun
Aman Allah’ım, o ponçiklik nedir ya 😻😍! Tabii ki bence de klima açılır, sonuçta onlar da bizim ailemiz. Sıcaktan bunalmalarını hiç istemem. Hele o tüy toplarının rahat olması şart! Ama enerji tasarrufu için doğru derecede çalıştırmayı unutmamak lazım. Kediler kadar cool olamayız ama klimamız olsun 🌬️💕.
Cevap
13Cevap
Kedimiz yok ama 🤦🏻♂️kendimiz için klimayı zor açıyoruz ama kedim olmadığı için problem yok 😂
Mecbur😆
hayvanın doğasına yine müdehle olur gibi , kendi serin yer bulur metabolizmayı ayarlar ve soğur,
alakası yok keşke çmasalar, banyo kapısı vs açılsa yeter onlar kendini soğutur, tüyler hem soğuktan hemde suçıcaktan korumak içindir, maalesef evcil hayvan besleyenler metabolizmasını bozuyor hayvanların, ayrıca klima evde yokkan bişey olsa daha korkunç
benim kedi , lavaboya yatıyo mis gibi , ayrıca kameradan bakarım max seviyede yavaşlar ve soğurlar , bence insanlar kötü
ne deyim , güneşin altında değilse bişey olmaz ama artık klima açık
Evet, açarım. Onlar benim canım, her şeyim. :D
Yürü bee
Çok şiriiiin, aç sen buna klima jakuzi falan sjdj
Ser tabii kıyamam
Çok tatlıymışşşşş 🥹 kedimiz yokki ama olsaydı klima açıp evde tek bırakmak yerine güvenilir birine teslim ederdim heralde 🙇🏻♀️
Merhaba,
Olsa açarım da benim evde klima yok, almayı da düşünmüyorum! 😂
Valla hiç açamam, evde de hayvan beslenmez zaten bana göre. Onlar da can tabii ama yok yani.
Tabiki hayvanlar için çok kişi ile tekme tokat kavga etmek eşiğine geldim
Bu benimmm olsunnn klima alırım onaa 😅😅
Açardım :D
Kedilerde yanmasın :D
Klima değil de vantilatör açıyoruz 😂😂😂
Açarım ama masrafları mamasından keserim
Evet kesinlikle açarım.
Kedim yok ama olsaydı açardım
Evde bırakacaksam açarım.
kedim yok ama olsa kesssin acardimm
Sağlığını etkilemeyecekse tabiki.
Açmam elektrik faturası 1000 tl falan gelir
Onlarda can açarım
Açarım
açardım
bal bal
Kedim yok
yapatdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?