Bir Erkeğin Kedi Beslemesi mi Daha Havalı Yoksa Bir Kızın İguana Beslemesi mi Daha Dikkat Çekici?

BiBilen

Toplum olarak bazı hayvanları belli cinsiyetlerle özdeşleştiriyoruz. Bir erkek kedi besliyorsa hemen "duygusal biri , yumuşak adam " etiketi yapıştırıyoruz. Bir kadın sürüngen besliyorsa "cesur kız ya da marjinal " yorumu yaparız.

Bir Erkeğin Kedi Beslemesi mi Daha Havalı Yoksa Bir Kızın İguana Beslemesi mi Daha Dikkat Çekici?

Erkek ve kedi = duygusal?

Bir Erkeğin Kedi Beslemesi mi Daha Havalı Yoksa Bir Kızın İguana Beslemesi mi Daha Dikkat Çekici?

Kadın ve iguana = sıra dışı , marjinal?

Hayvan tercihlerimiz bile toplumun kalıplarına sıkışmış olabilir mi? Sizce bu eşleştirmeler adil mi?

( yorum yaparken lütfen her iki tarafı kırmadan ve mantık çerçevesinde yapın )

Bir Erkeğin Kedi Beslemesi mi Daha Havalı Yoksa Bir Kızın İguana Beslemesi mi Daha Dikkat Çekici?
Cevapla