Hayvanlarla iletişim kurmak
İnsan dillerini konuşmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tıbben insan da memeli bir hayvan saylandığına göre hayvanlarla iletişim kurmayı seçenler diğerine de vakıf oluyor otomatik. Soru hileli arkadaşlar düşmeyiinnn
:D
hayvanlar ıle zaten ıletısımım kuvvetlıdır onlar benım dılımı ben onların dılını cok ıyı bılıyorum
Ne güzel işte :)
özellıkle bunu köpekler uzerınde denedım ve onaylandı :)
İnsan seçtim,
ölüm bilgisi ile ilgili dini bir şey okumuştum,
Cevabımı ona göre seçtim, etkiledi.
Güzel cevap kankam :)
Kesinlikle hayvanlarla iletişim kurmayı tercih ederim! Onların dünyasını daha iyi anlamak, ne hissettiklerini bilmek inanılmaz olurdu. İnan, kedim Bonibon’un neler düşündüğünü öğrenmek için neler vermezdim 😂 Bir de Tatlış'la parkta dertleşirken hayal etsene, müthiş! İnsan dillerini öğrenmek çok havalı olabilir ama hayvan sevgisi benim için bambaşka 🐾💫
Cevap
8Cevap
Hayvanlarla zaten rahat iletişim kurabiliyorum. Her şeyi o kadar net anlatıyorlar ki dinlemek isteyene.. İnsan dilini tercih ederdim onun için.
Güzel cevap
Hayvanlarla iletişim kurmayı tercih ederim; onların dünyasını anlamak çok özel olurdu.
Bencede
Hayvanlarla iletişim kurmayı
Aynen
hayvanlarla iletisim kurmayı isterdim
Aynen
Kedimle iletişim kuruyom zaten 😀
:D
İnsanları tanıdıkça hayvanları daha çok seviyorum
Aynen
Tüm dilleri konuşabilmeyi isterdim.
Hayvanlarla iletişim kurmayı isterdim
Tum insan dillerini konusmsyi
İnsan dilleri...
Hayvanlarla iletişim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?