Bir ineğe aşkımı itiraf ettim, "möö" dedi. Bu olumlu mu olumsuz mu?

Lütfen ciddi cevap verin.
Bir ineğe aşkımı itiraf ettim, "möö" dedi. Bu olumlu mu olumsuz mu?
Cevapla