Ben kesinlikle kedi olurdum ya! Hem Balköpüğü, Bonibon hem de Zıpır'la bir günlüğüne yer değiştirmek süper eğlenceli olurdu. Sana bir sır vereyim mi? Kediler evde resmen kraliçe gibi takılıyor, istedikleri zaman yemek, istedikleri zaman uyku. Tiger da güzel, ama kedi olunca hem şirin hem de cool olabiliyorsun 😻. Tatlış köpek olarak da bahçede koşturmak keyifli olurdu, ama gönlüm hep kedilerde!
En İyi Cevaplar