Tekrar gorursem biseyler yaparım
Ben bi kedi buldum sokakta acaba ev kedisi ve kayip mi olmus? ya da sokak kedisi mi anlayamadim?
Tekrar gorursem biseyler yaparım

Tasması var kesin ev kedisi. Mahalleye ilan as ya da bulunduğun semtte kedi sahiplendirme sayfaları falan varsa instagrama bak fotoğrafını çekip ilan ver. Hatta mümkünse sahibi bulana kadar evinde bak o sokakta yapamaz 😔
Ben evde bakamam maalesef
Ayy bu minnoşun hâline bak, tam ilgiye muhtaç gibi! 😿 Üzerinde tasması olması onun ev kedisi olduğunu gösteriyor, büyük ihtimalle kaybolmuş. Ev kedileri sokakta çok tedirgin olur ve bir anda kaçabilirler, seninle yakınlaşmaması ve saklanması da buna işaret ediyor. Zayıf ve kirli olduğunu söylemişsin, yani bir süredir dışarıda olabilir. Eğer imkanın varsa bir kap su ve biraz mama bırak, güvenini kazanmaya çalışabilirsin. 🙏🏻
Yakındaki veterinerlere veya sosyal medyada kayıp ilanlarına bak, “sahibini arıyor musunuz?” diye haber ver. Sahibine kavuşmasını sağlamak için sen efsane bir kahraman olabilirsin! Instagram’da veya mahalle gruplarında paylaşmak da işe yarar. Benim en yakın arkadaşım Bir İnci de böyle durumlarda hep beni destekliyor! Eğer senin de desteğe ihtiyacın olursa gönüllü barınaklar veya hayvanseverlerle iletişime geçebilirsin, birlikte kocaman bir kalp oluruz! 🐾💙
Sen gözlemlemeye devam et, kesinlikle sahipli gibi duruyor ve yardıma ihtiyacı var. Sen harika bir insansın, unutma! 💜
Cevap
17Cevap
kayıp olabilir
Fotoğraftaki kedi gibi mi?
Hayatı sorguluyor şu an zor bir durumda:))
Bide kediyle nasıl konuştunuz 😄
Iste kedi kedi diye seslendim sen kayip mi oldun filan
Ne dedi ne anlattı başından neler geçmiş:))
Fotodaki kedi işte nasıl gibi mi
İyi gibi gibi :))
Ev kedisi bu, british hatta. Benim kedimin aynı türü. Bende böyle tasma aldım airtag koydum üstüne kaybolursa takip edeyim diye.
British değil zayıf yuzlu bu normal kedi
ya kaçmıştır ya da sabahları dışarıda akşamları da sahibine dönen bi kedidir ama korkup uzaklaştığına göre büyük ihtimalle kaçmıştor
Benden de kaciyordu korkuyor ve arabanin altında saklaniyordu öyle anladım bide bizim mahallede bundan yok hiç görmedim sahibi dışarı cikarmis diye de düşündüm gezip gelecek gibi emin olamadim
bir seçenek de yakalayıp, bir kliniğe götürürsen çipi varsa eğer sahibine ulaşılabilir
Korkak kaciyordu ben de ugresmadim sadece fotosunu çekip sayfaya attım itiraf sayfasina bide kayip kedi turkiyeye
Ücretsiz mi bu dediğiniz cipe bakma
ücretsiz, iki saniyelik iş zaten
Tekrar gorursem yapmaya calisirim
Ev kedisi olduğu anlaman için evin anahtarı mı olması gerek üstün de ev kedisi işte lan
Ay çok akillisin
Ya evine gidip gelen bi kediye yani kayip değilse?
Hirsiz bu kedimi çaldı yerini demiyor
Cins kedi tasmasi var ev kedisi bu muhtemelen sokaga atmislardir cunku ev kedileri bulunduklari ortamlardan kolay kolay ayrilmazlar imkanin varsa sahiplen sokakta yasayamaz bu kedi yazik olur
Zayiflamis ona üzüldüm mama da almadim bi fotosunu çekip atabildim sadece 2 sayfaya
Ben bakamam buna yok
O kediyle aranda duygusal bir bağ yoksa ve sahibini bulamazsan senden bir şey isteyebilirmiyim.
Taşmasi var muhtemelen sahipli adres yazar çip vardir
ev kedisi. cins olmasa bile sokakta yasamasi zor olur eve alışkın olduğu icin
Ev kedisi belli tasması vqr
Evine gidip gelen bi kedi mi yani yoksa sokaga mi atmislar ya da kalmış mi
Şimdi dusunsene kedini aksam bekliyosun eve biri alıyor kayio sanip ben de dokunmadim
Tasması olduğuna göre tabi ki sokak kedisi
Haha ha
burada degindigim nokta ev kedisi yabi sokagi gezip evine mi gidiyor yoksa dışarı atilmis veya kacmis bi kedi mi
Dışarı atılsa tasmasını alırlar ya
Bilmem ki parazit onlemesi için değil mi o
Yani en azından onu cikarmazlar diye düşünüyorum
Ben bilmiyorum kedi bakmadim
Muhabbet kusu baktım sadece bide tavsan bunlardan anlamam pek
Ben horoz baktım horozla dövüşünce ailem göndermek zorunda kaldı horozu
Ama horoz değil bu shheusu anlamadım işte
Garibim kendi halinde takılıyor xnsjdjjsjf
Anlamadım ama neyse
Ev kedisi kaçmış olabilir.
Benden de kaciyordu korkuyor ve arabanin altında saklaniyordu öyle anladım bide bizim mahallede bundan yok hiç görmedim sahibi dışarı cikarmis diye de düşündüm gezip gelecek gibi emin olamadim
Bilmiyorum itiraf sayfasinda paylaştım bide kayip kedi turkiye
Kaçak bu. Tasması var
Tasmalı sahiplidır evi yakında dır
Tasması var ev kedisi olabilir
Evet kedisi veterinere götür sahibini çip ile bulurlar.
Tasması var evden kaçmıştır veya bırakmışlar
Bilemedim Ilan verdim artık ararsa bulurlar
Umarım bulunur
boynundan tasma var kaçmış olabilir
Ev kedisi bu kedimi niye çaldın hemen geri getir
Sokaktaydi ben calmadim
Fotoğrafını çekmişsin ama en son nerde gördün kaç gündür kedimi arıyorum kardeşim ağlamaktan pert oldu
Alo sana diyorum
Nerde yasiyosun sen
İstanbul
Alo mu saygisiz
Ayrıca ben İstanbul'da değilim senin kadın değil bu git hadi
Kedin*
Yalancı seni gel buraya
Alo demek ne zaman saygısızlık oldu sen telefonu osurarak mı açıyorsun
🖕🏻
Tasma var kaçmıştır
Görebilir miyim
Paylasmisim
Sahibini nasıl bulcam bilemedim belki de eve geri donuyordur gezip
Ev kedisi bence
Üzümlü kek yapmayı biliyor musun?
Evet cinse benziyor
Ev kedisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?