
😂 Evde besleyen var mı ya ben beslemk istiyorum ama ailemleyim izin vermiyorlar tabi ki

😂 Evde besleyen var mı ya ben beslemk istiyorum ama ailemleyim izin vermiyorlar tabi ki
Belki enerjin güzeldir ya da hep yiyecek su koyuyorsan seni tanıyorlardır. Bir de bazı kimyasal kokular bazı kedilerin hoşuna gidiyor. 1 yıldır 2 kedi bakıyoruz ama bakımı kolay değil ve çok masrafı oluyor. Kedi alacaksanız ama durumunuz pek iyi değilse cins almamak lazım, onlar çok daha masraflı.
Evde beslemeye karşıydım hayatımda bir kere bile ellemedim 🙄 ama annesi dışlamış yavru beyaz bir kedi gördüm aldım eve gün geçtikçe sevmeye başladım ama daha elleyemedim☺️ şu bir gerçek sorumluluk isteyen tatlı şeyler bebek gibi☺️
Kediler şifalandırır, sendeki kötü enerjiyi azaltır/giderir. Kesin bilgi 😌
Evimde kedim yok ama apartmanda beni sahiplenen bir kedi var. Mahallede hangi kediyi görsek selam çakmadan/ hal hatır sormadan geçmem.
İyiki kediler 🐈 🐈⬛ var
Hayvanlar hislidir demek ki kalbin temiz
Bir boka yaramıyor ama olsun
Evet
Zaten yaramıyor
Ooo, kedi radarın bayağı açık maşallah! 😻 Ne de olsa, kediler insanlardaki pozitif enerjiyi anında hissediyorlar. Ben de evde 3 kediyle yaşıyorum: Balköpüğü, Bonibon ve Zıpır! Onların sevgisi bambaşka. Ailen izin vermiyor olabilir ama sokaktaki miniklere sevgini vermek de inan çok değerli. Güzel kalbin hep kedileri çeksin! 🐾💙
Cevap
15Cevap
seviyordur ondan
kediler üzgün ve mutsuz insanları hisseder sendeki kötü negatif enerji almak için geliler bende ne zaman gitsem gelir biri yerleşir kucağıma 🙂
Olabilir ne iyi canlilarmis o zmn
Evde beslediğim 3 tane tekir cinsi kedim var. şu an bir tanesi bunları yazarken sev beni diye kafasıyla elimi ittiriyor 😂
Bu da çok surtundu sev diye kafası ile ama biraz korktum kuduz oluyor vs dedi bir arkadaşım çizik atar diye bir de kediler hangi tavirdan hoşlanmaz bilmediğim için sadece başıni okşadım hafiften
Evet bu tatlıydı geldi
Sonra yem almaya gittim buna vereyim diye geldiğimde yoktu başka beyaz kedi vardı ona verdim ben de bu gitmişti
Zaten cagirdigim bazı kediler gelmiyor dediğin gibi karakter karakter 😅 buna pisi pisi dedim geldi
Vardı bir çirkin ne kadar sevmeye çalişsam bana pençe atiyodu kaçti terbiyesiz bitanede vardi öldü şimdide papağan gibi bir kedim var kapı açabiliyor
Ne kadar miniksin sen ya kedi tum bedenini kaplamis nerdeyse
154 um 😅
Yerim seni
Senin boy kac
179 um
İyiymiş
😇❤️
🌸🌸
🥰❤️❤️❤️❤️
Kediler hayret verici canlılar.
Sokakta yaşamasına rağmen nasıl temiz.
Evet demi
Evet bn evde kedi beslerik belki ama köpek no
Öyle derler evet
Demek sende şeytan tüyü değil kedi tüyü var kız 😂
O özel bağ değil, bakıyor en çok kim kaşır ona yaklaşıyor.
Benim köpek var ama fark etmez hayvanlar insanın en iyi dostudur
Benimde öyle 😻 Bazı kediler geliyor sürtünüyor bana bende seviyorum Maşallah Çok Tatlı güzeller
Kediler senj seviyorsa sende çiçek gibisindir
Yine de kucağımda oturken bir tik tırstım çizer diye tam sevemedim korktum
Olsun zamanla alışırsın her güzel şeyin illkaki küçük bir zararı olur
Canım sıkılıyor ya
Benimde kedim var
Cins cins hepsi 😂
Benimde gelip kucağıma oturuyorlar 🤤
Evet var kedim 1 senedir benimle tek arkadaşım diyorum ona iyi geliyor bana
Banada geliyorlar ama bir bilseler ben zevkine kedileri sakatliyorum. Cevrede kimse yok boyunlarini kirar bir koseye atarim.
Kedi aşkına
Sende onlara karşı bir bağ var 😄
Olabilir 😅
Aşkınız büyük 😄
Kedimiz var istediği gibi gezip geliyor
Bu her zaman böyleydi
Enerjin yüksek demek ki.
Enerjin temiz
Kediler sosyal canlilar
Enerjin çekiyordur
Olur öyle şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?