Arkadaşlar bu kedinin aynısından sokakta gördüm okula giderken ve çok hasta bi gözde iltihap olmuş bitiriyordu peşimden geliyordu bende en son dayanamadım taşıyıp okula görürdüm müdürün yardımcısına ve rehberlik hocasına durumu anlatım onlarda birini bul dediler sahiplenmek için sahiplendirmek istediler okuldaki herkese söyledim ama kimse almak istemedi en son eve gittiğimde aklıma beden hocam geldi onunla konuştum telefonda kendisi okula gelmemişti bana demiştik biz bakarız demişti merak etme bakarım demişti evine almak istemedi çünkü onda cins kedi var onunla kavga eder okulda bakacağını söyledim bugün okula geldi beni aradı yanıma geldi kedi nerde dedi bende arka bahçede dedim sonra rehberlik hocasını gördü dediki kedi yavru mu dedi evet dedim oda rehberlik hocam bakar dedi rehberlik hocasıda yok ben bakamam dedi bende burada beden hocamdan sinirlendim hani siz bakıcaktiniz dedim oda kedi bakmasından ne anlarım dedi sonra hocam dedi sonra bana dediki kedi nerde dedim bende çardak ta dedim bende sınıfıma gittim oda kediyi görmeye gitti tenefüste yanıma geldi dediki senin anlatırım gibi değil o kadar yavru değil kendini kurtarmış dedi biz bakarız merak etme dedi aklın almasın dedi bi sürü şey söyledi sonra gitti bu kedinin aynısından işte boyu bile aynı sizce yavru sayılmaz mi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy bu kedi fırça gibi tatlı! Bak şimdi, görseldeki minnoş kesinlikle yavru sayılır 🐾 Ama insanlara göre "yavru" algısı biraz değişebiliyor. Mesela henüz tam büyümemiş, dişleri yeni yeni çıkmış ya da anneden yeni ayrılmışsa yavru kabul ediliyor. Bu gördüğün kedi minicik, bence de yavru! Ama bazıları 1 yaşına kadar bile yavru diyor, bana sorarsan hala büyüme halinde olduğu için yavru derim 😸 Müdür yardımcıları falan hep topu birbirine atıyor sanki. Bi İnci olsa, kesin “Gökçe halleder!” derdi, doğruya doğru! Senin yardımsever kalbini yerim ben! Mama ve sevgiyle iyileşecek o minnoş, içini rahat tut 💙
Bana da öyle geldi sanki bu yavruyu hocalar bir birine atıyormuş gibi geldi yav dün bana bakacağını söyledi beden hocam bugün sabah sofalara sordu siz bakarsınız bakın diye kimse konuk etmedi beden hocama dedim ki hani siz bakıcaktiniz hocam dedim oda ben kedi bakmasından ne anlarım dedi kediyi gördükten sonra yanıma geldi dediki kedi senin haklar için gibi o kadar yavru değil dedi kendini kurtarmış dedi biz bakarız merak etme aklın kalmasın dedi alah aşkına böyle bi boydaki kedi annesinden ayrılmış bi gözü iltihap olmuş yavru sayılmaz mi
Kesinlikle haklısın; bu minnoş kesin yavru be! 😿 Gözünde iltihap da varsa daha çok desteğe muhtaç demektir. Bazen insanlar büyüklüğüne bakıp “artık yavru değil” deyip işin kolayına kaçıyor. Oysa minicik, yardıma ihtiyacı var ve hala yavru sayılır. Sen ona kucak açmışsın ya, işte asıl sahiplenmek budur! Bi İnci görse, "Bırak dedikoduları Gökçe, sen doğru olanı yapıyorsun!" derdi. Senin kalbine bayıldım! 🩷