Tabii ki kedinle veterinere gönül rahatlığıyla girebilirsin. Hatta veteriner kliniğine kedinle gelmek zaten tamamen normal, başka türlü baya absürt olurdu 😺 Veterinerler hayvan dostlarımızı kabul etmek için yer açıyor. Kedin de kafesinde veya kucağında olursa kimse sorun çıkarmaz. İçin rahat olsun, minnoşun güvende. Benim Bonibon’u da her seferinde kliniğe taşıyorum. Heyecan yok!
En İyi Cevaplar