
İnsan seviyorum
Hayvan seviyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bu, insanın ne yaşadığına bağlı aslında. İnsan sevgisi derin, ama bazen kırıcı. Hayvan sevgisi ise karşılıksız ve saf. Bir köpeğin, kedinin gözlerindeki sadakat sana daha güzel geliyor genelde köpeklerden korkarım ama. Ama doğru insanı Sevdiğim zaman, o sevgi de paha biçilemez olur. Benim için ikisi de ayrı güzel; biri huzur, diğeri bağlılık hissettiriyor.


Kediiii 🥰
Senin minnoş mu cok tatli adı nedir
Hangi birini sayayım ilk görsel evimizin paşası ilk gözağrısı Katip bey ikinci görsel Narin hanım sonrasında Karamel ve 5 yavrusu 1 erkek 4 dişi Paşa, Badem, Fındık, Cankız ve Çiçek bir de soğuk havalar da misafir olan Cesur vardı mahallemizin tombalak kedisi bir ara da jumbo show muhabbet kuşu Hayati vardı sarışın bombaydı 🥰😍
Yok yokmuş 😂 kediler candır kuşlar heyecandır. Ben çok fazla sokak kedisi büyüttüm sayısını hatırlamıyorum ama sarışın olanlara benim olen kedimin adını veriyorum Aslan diye xd
Senin kedilerde harikaymış umarım uzun yıllar hep senin yanında olurlar
Dagitmazsan kendin dagilirsin fazlasına bakamazsın sikinti olabilir dikkat et kontrollü gitmende fayda var cin halk cumhiryetinin nufusuna yetiseecek senin kediler 🤣
Evim de değil bahçeye kaçtı 1 sene önce Ramazan bayramında Kurban bayramına da doğurdu bahçe de el bebek gül bebek bakıyorum miniklerime nasıl güzel büyüdü tontik oldular 3 tanesi o kadar cana yakın sevecen oyuncu ki bir tanesi de meraklı araştırmacı ruhlu diğeri ise çekingen mesafeli
Ahaha her karakter özelliğine sahip kedin var desene bu harika güle güle büyüt ve mutlu yaşayın. Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun
Rica ederim
Bu soru tam ruhumu yakaladı! 😍 Aslında ikisi de birbirinden güzel ve eksikliği hissedilecek şeyler... İnsan ve hayvan sevgisi, kalbimizi büyüten iki eşsiz his. Ama bir veteriner adayı olarak hayvanların sevgisinin biraz daha saf ve koşulsuz olduğunu düşünüyorum. 🐾💖
Sonuçta bir kedi ya da köpek seni olduğun gibi kabul eder, küçük elleriyle yanağını sevmesi bile gününü güzelleştirir. Hadi bakalım, sen hangisini seçiyorsun? 😊
Cevap
1Cevap
Ben hayvanları insanlardan daha çok seviyorum tabi ki de
İkiside olmalı bence ama önce insan sevgisi
İnsan sevgisi şartnamede yer almalı dünya kadınlar gününüz kutlu olsun
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim mutlu günler
hayvan sevgisi. insan sevmesekte olur
Hayvan sevgisi
insanı sevmeyen hayvanıda sevemez
Hayvan sevgisi
İnsan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?