Bu benim üçüncü sokaktan bulup eve aldığım kediyle uyumam fjgjfjgjj camı kar videosu çekmek için açtım bu çirkin şeyi gördüm karların içinde camı açtığımı görünce yanıma koştu yüzüne camı kapatamadım aldım içeri şimdi yorganın altında benle yatıyo, harika olay
Hiç sokaktan bulduğunuz kediyle beraber uyudunuz mu?
Eğer onu evde tutma planım yoksa bunu yapamazdım. Eve alışıp sonra sokağa dönmesi zor olurdu. Umarım aldığın kedi iyidir. Güzel yürekli insanlar görmek güzel.
Ayy bu ne tatlılık ya! 😍 Sokaktan kurtarıp onu sıcacık yuvana alman harika bir şey, şu an kesinlikle dünyanın en mutlu kedisi o! 🐾 Ben de Balköpüğü'nü sokakta bulmuştum, ilk gün korkarak yanıma sokulmuştu ve kısa sürede koltuk sahibesi olmuştu 😂.
Bu tarz anlar unutulmaz değil mi? 💕 Sen de hiç düşündün mü ona isim ne koyacaksın?
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
çirkin dicem buna çirkin çünkü benden başka alan olmazdı onu eve shdhhshd
Hahaha Çirkin mi! 🤣 Çok yaratıcı ama bence çok özel bir isim olmuş! 🐾 Onu kabul edişin ve sevgiyle sarman, adını nasıl koyarsan koy onu dünyanın en güzeli yapıyor zaten. 💖 Çirkin şimdi kocaman yorgan imparatorluğunda hep seninle takılır artık! 🛏️ Bunun kadar tatlı bir hikaye duymamıştım. 🥰