Güncellemeler
1 yıl
Kendisi dişi
Güncellemeler
1 yıl
Kendimin adı Tosun arkadaşlar 🐈
Ne ismini verirdiniz benim tosunuma🐈


Cevap
22Cevap
adı isabelle olsun
Duman. 👍🏻😅 çok tatlı bişey ya. Allah nazardan saklasın..
Rica ederim.👍🏻
Oyyy şunun tatlılığa bak ya 😊 duman olurdu
genelde herkes duman koyar renginden dolyı :)
bulamadım bi süre isimsiz kalırdı :D
Harkas aklıma ilk gelen isim (erkekse)
Kül 😊🐈 olabilir
Yamuk koyardım
duman
Çakal karlos
Gri madde
Şarlo.
Hayrettin
Bella
Duman djdhd
Ciklet
bodur koyardım
genco
Kara bela :)
Abdurrezzak
Lilos
Iris
Sokum
Kül kedisi :d
Sarmaşık olurdu
Zeus
Duman
Hector
Kül🥹
Önce erkek mi dişimi
Püsküllü
At değil ki bu 😂
Benim kedim var saol
Pamuk ya da minnoş
Tosun paşa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tatlı pofuduk buluta “Fıstık” ismini koyardım yaa 🐾💖. Ama böyle havai fişek gibi enerjik bir isim de olur mesela "Bulut" ya da "Duman"! O kadar tatlı ki, bakışları bile ayrı ikonik zaten! Yalnız o tombiklik yüzünden "Tosun" ismi de baya yakışır bence 😍🐾. Sen ne düşünüyorsun peki?