Yavru kedim benim yüzümden ö*dü çok vicdan azabı çekiyorum ne yapmalıyım?

Bir dişi kedi vardı sokakta insana alıştıktı evden her çıktığımda mutlaka okşardım oynardım onunla, sonra bir gün yavruları oldu. 3 taneydi 2 tanesi birer gün arayla öldü. Yaklaşık bir hafta sonra anne kedi de öldü bir yavru tek başına kaldı, ben de eve aldım annem kedileri hiç sevmemesine rağmen çünkü sokakta kesinlikle ölürdü. Sonra kediyi aldım odamda onun için küçük bir köşe hazırladım, elimdeki imkanlarla bakmaya çalıştım. Kendi paramla süt aldım, kum yoktu peçeteyle siliyordum kediyi, şırıngayla besliyordum süt çabuk bitmesin diye çoğunlukla parmağımı emdiriyordum. Maalesef veterinere götüremedim zaten eve aldım diye kızıyorlardı. Odamdan hiç çıkarmıyordum onu. Sonra bir akşam baktım artık kapının altından mı çıkmış ne salonda babam bağırıyor neredeyse üstüne basacaktım diye, bir de sürekli veğğww veğğww diye miyavlayıp duruyordu tiz sesi de gece sessizliğinde çok yüksek çıkıyordu dmhdksjdkd neyse işte bir gece iki gece üç gece bu sürekli aynı şeyi yaptı, kâh mutfakta buluyoruz kâh banyoda kâh salonda fkhfkdhf kapıların altından geçiyordu. Ben odamın kapısının altına bir şeyler sıkıştırdım bu sefer de odanın içinde dolaşıp sürekli miyavlıyor o yüksek sesiyle dkhdks güldüğüme bakmayın gerçekten çok sinirlerim bozuluyordu gecenin bir yarısı o sesle uyanınca. Sonra bir gece yine uykumun en güzel yerinde beni uyandırınca artık dayanamadım ensesinden tutup dışarı attım hava çok soğuktu ama o an çok sinirliydim. Ertesi gün baktım kedi kapımızın önünde ö*müş🥺 aşırı vicdan azabı çekiyorum yeni bir kedi sahiplensem mi telafi etmek için ya da balık gibi daha sessiz bir hayvan?

Yavru kedim benim yüzümden ö*dü çok vicdan azabı çekiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla