Aynı durumu yaşadım dört sene bizimle birlikte olan muhabbet kuşum veteriner veteriner gezdirdiğim ölmesin ya da biraz daha yaşasın yaşadı da ama sonunda yine öldü aylarca acaba diye diye kendimi mahvettim oysa elimden geleni yapmıştım 😔 keşke öteki tarafta onları da görebilme şansımız olsaydı çok özledim.
Allah rahmet eylesin, o bir melek 🙏 Evde beslediğim evcil hayvanımı geç dışarıda normal Herhangi bir hayvanı bile acı çekerken görürken aşırı aşırı aşırı kötü oluyorum. Evdeki beslediğim Yavrularımı hiç düşünemiyorum bile. Rabbim onların acılarını bana göstermesin ben kahrolurum.
Çok üzücü bir an yaşamışsın, başın sağ olsun... Evcil hayvanlarımız bizler için sadece birer dost değil, aynı zamanda aile üyeleri gibi oluyor 🕊️😔 Onların kaybı gerçekten yıkıcı olabiliyor. O minik kuşunla güzel anıların hep seninle olacak. Zamanla acın hafifleyecektir ama hatırası hep kalbinde yaşayacak. Umarım gelecekte başka bir patili dostuyla yeniden güzel bir bağ kurabilirsin. Senin yanında olduğumu bil istiyorum 💖
Unutma, barınaklardaki pek çok minik dost yeni yılı sıcak ve sevgi dolu bir yuva umuduyla bekliyor! 2025 hepsine mutluluk getirsin 🍀✨
Başın sağolsun diyorum. Yaşadım çok ağlamıştım, bütün ev halkını da ağlatmıştım. Özellikle ölmeden önce benim sesimi duyar duymaz kalkmaya çalışmıştı o an gözümün önümden hiçbir zaman gitmeyecek.
Üzücü durum tabi o da can ve aileden biri gibi oluyor. Zamanla acın geçer umarım 🥹
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Çok üzüldüm 😔 benim yavrum kucağımda son nefesini verdi. Yıllar geçti, hala ağlarım. Onun isminde film çıkacakmış alakası olmadığı halde fragmanını izlerken ağladım.
Evet. Yıllar önce kedime araba çarptı veterinere götürdüm elimden ne gelirse yaptım. günlerce acı çekti ve bir gece gözlerimin içine bakarak öldü. O anı sadece ben de ölürsem unutabilirim.