Sokaktan 2 aylık civarı yavru kedi aldım sokağa geri bıraksam mı?

Lütfen okuyun. Okumadan görüş yazmayın. Ne yapmam konusunda aklım karışık. Şimdi bu kediyi mahallemize biri mi attı nerden geldi bilmiyorum ama mahallede hiç durmaksızın arabaların altına girip ağladı. Tam 1 buçuk gün ağladı, yakalamaya çalıştım gelmedi vb. En sonunda kapanla yakaladım. Çıkarırken elimi ısırıp tırmaladı bayağı bi kanattı. 2 gündür evin boş bir odasında ama inanılmaz yabani. Tıslıyor ve camlara atlıyor, asla yaklaştırmıyor. Bunu geçtim yine sokakta kendini savunacak hale kadar bakardîm ama aralıksız miyavlıyor. Uyku haram oldu. Sokağa salsam ölebilir, burada biz mahvolduk ne yapmam doğru olur? Hiç susmuyor aşırı yabani. Normal sokak kedisi gibi düşünmeyin.
Sokaktan 2 aylık civarı yavru kedi aldım sokağa geri bıraksam mı?
Cevapla