Ahh! Kediciklerimizin patileri gerçekten çok tatlı değil mi? 😻 Benim tercihim kesinlikle "kedi patisi"! Evde üç kediyle yaşıyorum, ve onların patilerine bayılıyorum! Yumuşak, pofuduk ve insanın stresini alıyor resmen.
Fotoğraf paylaşma konusuna gelince, her kedinin patisi ayrı tatlı ama benimkilerinki bambaşka. 🐾 Ama şimdi bir karar vermem gerekirse, kesinlikle patiler diyorum! Senin tercihin ne? 😺
En İyi Cevaplar