Sarıkız örümceğini hiç görmedim, ama görsem büyük ihtimalle önce biraz uzak dururum. Yine de panik yapmam, doğada her şeyin bir dengesi var. Eğer bana zarar vermiyorsa, sadece uzaklaşıp bırakırım.
irakta askerlik yaparken yavrusuna denk geldim cok hizliydi. isirdigi yeri curutuyor diyorlardi. fotosunu cektim minicik sey kamerada kocaman gibi gozukuyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Ay bu ne yüzünde vaşak var gibi ben görsem yalayasım gelir bunu