Benim ablam bir kedi sevgisine kaptırdı kendini gerçek hayatla bağlantıyı kesti. Kediler normal insandan daha kıymetli hale geldi. Doğurdukça daha fazlalaştılar daha fazlalaştıkça maaşının büyük bir bölümünü kedilere harcamaya başladı. Evlerse hayatta adama yedirmez kediye yedirir. Kedi yüzünden kedi yüzünden Bulgaristan'dan Türkiye'ye gelmiyor. Evlenmedi. Kendisi gibi başka bir kız kanka buldu kendine. O kadında ondan farklı değil. Onda da o 25-30 tane var kadin öğretmen ve kocasından kedi yüzünden ayrılıyor. Çocuk yapmiyorlar. Böyle bir şey düşünün. Bulgaristan'da bizimkiler pastırma bile yiyor. Kendisi yemez yedirmez. O eve gitsen senin yediğini görürse bir şey biz fakiriz der. Senin yediğin ablama dokunur kediye verdiği dokunmaz
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılHamileliğin doğum yapmanın ve çocuk büyütmenin ne kadar zor bir şey olduğunu anlayamayacak erkekler hemen kudurmuş, çocuğa o mu bakıp ilgilenecek hayır sevecek sadece sevmeye istiyor, Bunu bi kadın çok guzel açıklamıştı."bebek isteyen birçok erkeğin, kopek sahiplenmek isteyen küçük bi çocuktan hiçbir farkı yok. bakımını ustlenmeyecek, yemegini kontrol etmeyecek, her gün yürüyüşe cikarmayacak yatacagi sıçacagi yeri ayarlamayacak temizlemeyecek. sadece sevmek istiyor. hem bence de ülke şartları buna uygun değil çocuk doğacak da ne olacak berbat ekonominin berbat eğitim sisteminin içine düsecek, can güvenliği diye bir şey yok, birileri daha zengin olsun diye e. ssek gibi çalışılan bu sistemin çarklarından biri olacak, bu ülkede doğmayı ben istemezdim bi de niye başka bi insanın gelmesine sebep olayım ki, asla! Doğum oranları düşüyor diye zırlarlar ama yaşayanlara bile düzgün hayat sunamazlar daha geçen bes çocuk yangında vefat etti, anneleri hurda toplayip para kazanmaya gittiginde. Azıcık aklı olan kimse üremez bu şartlarda
18 Yorumla
Soran1 yılAğzına sağlık canım benim keşke senin benim gibi insanların sayısı çoğalsa. Dilerim ki cocuklarıyla bu ülkenin rezilliklerini görürler ki cocuk getirdiklerine bin pisman olurlar. Birde hayvansever olmamı lincliyorlar kalpsiz pislikler hayvan düşmanları
Soran1 yılÇocuk yapan cevrem bin pisman hepsi bosanıyo maddi sıkıntı çekiyor
Soran1 yılCocukların yükü annede babalara gore ne var ki
- 1 yıl
Daha hamileyken pişman oluyor bi çoğu, 9 ay o ağrıyı sızıyı çekmek çok mu kolay işkence gibi resmen, doğum daha da korkunç, erkekler boş boş sallamayı bilir onlar suni regl sancısına bile dayanamıyor, ne bilsin ne anlasın kadının ne çektiğini. Onlarla evlenen olmazsa onların g. tünü kim toplayacak senin benim gibilerle kedi annesi psikolojisi bozuk diye dalga geçerler bu yüzden, cok korkuyorlar kendilerine bi anne bulamayacaklari icin
- 1 yıl
Birçok kadın toz pembe hayallerle evleniyor sonra sonuç bu, bilinçsiz ürüyor herkes, Bazı babalar bosaninca cocuktan da boşanıyor kadın tek başına çalışıp cocuk bakıp ayakta kalmaya çalışıyor, her yük kadinda bunlar da babayız diye gezer.
- 1 yıl
Soran1 yılHer cümlende o kadar haklısın ki tebrik ediyorum seni 🫶🌸
1 yılSen doğru bulmuyorsun ama hoşlanmadığın karakterde insanlar da türeyip gidiyor. Kedi kaç yıl yaşar ve yaşlandığında yalnız kalırsın. Hoş sana baksın gözüyle görülmez çocuk ama demek istediğim senden bir parçanın seninle olması. Senelerce kedi bakmış hala da kediyle yaşayan biri olarak söylüyorum bunları. Zaten saplantılı kediseverler evlenmeyi bile istemez 😂
02 Yorumla
Soran1 yılHer evlat hayırlı olamıyor maalesef hele ki şimdiki nesil almış başını gidiyor sana mı bakıcak sana yoldaş mı olacak sanıyorsun
Kesinlikle evlenirim.😬😀🐱
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
KEDOANASI, seninle aynı frekanstayız! Ben de kedi aşkını çok iyi anlıyorum. Çocuk istememen tamamen senin tercihin ve bu tercihleri paylaşan biriyle evlenmek bence harika olabilir. Kediler de evin neşesidir ve onlarla yaşamak bambaşka bir mutluluk 🌟🐾. Senin gibi bir kedi annesiyle evlenmek bence mükemmel bir fikir! Bize de kedilerinle neşeli bir hayat dileriz! 😺💖
21 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim kediliçem benimle aynı fikirde olmanı sevdim 🌸
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
- Evcil Hayvanlar konusunda 10,4b cevap paylaştı.
u 1 yılevlenirdim evet
10 Yorumla
s 1 yılBen çocuk istemiyordum, yani asla demiyordum ama en azından yakın zamanda istemiyordum. Eşimle evlenmeden önce bunu konuştuk, o koşulda evlendik. İkimizin de kediye köpeğe falan alerjisi var maalesef sahiplenemiyoruz😅 yani baştan konuşulursa neden olmasın
24 Yorumla
Soran1 yılŞükür alerjim yok alerjisi olan birini de istemem
- 1 yıl
Herkesin kendi tercihi tabi, benim için bir kıstas değildi😅
- 1 yıl
Bence bu işi kedi besleyenlere sormak lazım birde
- 1 yıl
Hangi işi?
1 yıl40 yaşındayım bir çocuk sahibiyim. Ve gençliğim. Tamamiyle çocuk yetiştirirken kaygıyla geçti birde ekonomik gücünüz olmuyor onu buyuturken calismayinca kocanizin yaptığı her ahlaksızlığı sindiriyorsunuz cunki çocuk var gidemez calismiyor gidemez düşüncesinde oluyor erkekler. Çocuk kadına özel kalıyor kızlar bunu iyi bilin erkekler bakmiyor. Sonra büyüyor ama sizde asla mental sağlık kalmıyor oyuzden çocuk düşünmeyin hayatınıza bakın derim. Yaparsanizda asla işinizden bir gün bile durmayın. Benim en büyük şansım belediyede çalışıyor olmam en azından emekli olsamda aynı parayi alacağım. Oyuzden hayatınızı seviyorsanız ve maddi gücünüz yoksa bir kadın ve birey olarak çocuk olayından kaçın.
00 YorumlaEvlenirim. Ben de çocuk sahibi olmak isteyen biriyle evlilik planlamıyorum. Ama bazen kadınlar sekse de soğuk oluyor ve bunu çocuk istememek olarak lanse ediyor. Benim Arzum, sekse iştahlı ama çocuk istemeyen bir kadın.
11 Yorumla
Soran1 yılBen tamda öyleyim
1 yılBen çocuk istiyorum ama evlendiğim adam yapmayalım boş ver dese ve evliliğimiz de gayet güzel olsa ben de istemem o kadar da meraklı değilim
Ama ben herhangi bir hayvan da istemiyorum abimde var yani elin ayağın bağlanıyor çocuk bile bir noktada evde ya da akraba yaninda bırakılıyor ama hayvan hayır o yüzden böyle bir sorumluluk hiç istemiyorum
00 YorumlaBenim bi oğlum var 🥰

İsmi latte 🥰 tam bi kucak hastası. Hep sev beni diyo 😄
40 Yorumla
1 yılEn mantıklısi bende yeni evliyim ama bir tane çocuk büyütüp bir birey yetiştirmek çok zor en mantıklısi bu elalem şimdiden tutturdu çocuk çocuk diye o yüzden herkesden uzağım en güzeli kedi o kdr güzelleri evlat gibi oluyor...
21 Yorumla
Soran1 yıl💗🫶😘
1 yılKedileri de çok severim ama çocuk da olmalı.. Allah nasip etmez o ayrı ama kendi rızası ile çocuk istemeyen biri ile evlenmem.. Ama hayvan sevmeyen biriyle de evlenmem.
10 YorumlaZaman kötü evet ama ben bir kız çocuğum olsun istiyorum. Kedi veya başka evcil hayvanlar onun yerini tutmaz bence. Yanıma pata pata koşarak gelip, "canım babam" diye sarılmasını çok istiyorum...
10 Yorumla
1 yılKedi sahiplenmem alerjim var.. Ama çocuk istemeyen biriyle olurdu... Bende anne olmak istiyor muyum bilmiyorum
10 Yorumla
1 yılBöyle bir dünyaya çocuk getirilmesi üzerinde ciddi şekilde düşünülmesi gereken bir konu veya sorun bence.. Dolayısıyla çok haksız bulmuyorum bu düşünceyi.. Diğer taraftan kedi sahiplenmek çok ulvi bir davranış bence
00 Yorumla
1 yılEvlenmek istemem. Ayrıca bunun yaşla ilgisi ne? Yaşlarımız mı ev geçindirip bir çocuğa maddi ve manevi olarak yetecek? Dersin üniversite bitince herkesi devlet baba Türkiye şartları altında kollarını açıp bekliyordu yani.😂😂
00 Yorumla
1 yılKedi de, çocuk ta olmalı derim evlilik olursa. Çocuk istemeyen insanlar istisnai durumlar dışında evlenmemeli. Evliliğin neşesi çocuktur, sadece kediyle yetinmem ben olsam. Ve insan ne zaman isterse o zaman evlenir.
10 Yorumla- Evcil Hayvanlar konusunda 353 cevap paylaştı.
1 yılBen de kedi babasıyım ama çocuk ayrı kedi ayrı bence.
10 Yorumla - Evcil Hayvanlar konusunda 387 cevap paylaştı.
1 yılHerkesin düşüncesine saygım var ancak bana uyan bir düşünce değil
10 Yorumla
1 yılBenim evlenme amaçlarımdan birisi zaten çocuk yapmak. Evleneceğim kız çocuk yapmak istemiyorsa saygı duyarım fakat o zaman da kimsesiz 1-2 tane çocuğu evlatlık edinip büyütüp yetiştirmemiz lazım. Benimle evlendikten sonra hiç çocuk yapmayıp, hiçbir çocuğu evlatlık edinmeyip kedi yetiştirmek isteyen kıza da o dakikada kapıyı gösterip hayatımdan kovarım. Psikolojisi bozuk kızların saçma hayvan sevgisiyle uğraşamam.
05 Yorumla
Soran1 yılHayvanseverler psikolojisi bozuk mu oluyor asıl senin psikolojin bozuk
Soran1 yılSana cocuk yapma diyen mi var istersen 10 tane yap
- 1 yıl
Evet hayvanseverlerin psikolojisinin bir kısmı bozuk oluyor. Mesela sokakta giderken bi köpek bi adamin oğluna saldırıp ısırıyor. Adam da bu duruma sinirlenip oğlunu ısıran köpeği silahıyla vuruyor. Hayvanseverler direkt adama hücum edip linçliyorlar. Halbuki adamin tek amacı çocuğunu korumak. Psikolojisi bozuk olan hayvanseverlere başka bir örnek daha vereyim. Adolf Hitler isimli many*ğın beslediği 1-2 tane köpeği vardı araştırabilirsin. Başka bir örnek daha vereyim. Evinde aslan veya yılan besleyen hayvanseverler bile var. Bunların da psikolojisi bozuk. Hayvanseverlerin psikolojilerinin bir kısmı bozuktur.
- 1 yıl
Tıpkı senin psikolojinin bozuk olduğu gibi.
Soran1 yılSorumdan defol git seninle muhatap bile olmak istemiyorum hayvan katili
Evlenirim. Hayvan sevmeyen insanla çok derin bir yakınlık kurabileceğimi sanmıyorum hatta. Çünkü benim de bir kedim var ve dünya üzerinde en sevdiğim canlı kendileri : )
00 Yorumla- Evcil Hayvanlar konusunda 392 cevap paylaştı.
1 yılKöpeğim var evladım gibi ileriye dönük anne olma planım yok Allah evladıma tüyü kadar ömür versin
00 Yorumla
1 yılKedi de olsun ama çocukta.
Şimdi reddedemeyeceğim inanılmaz bir kadın çıkar karşıma olmaz diyemem00 Yorumla
1 yılPeki niye kedi Muhabbet kuşu alsan daha iyi olmaz mı.
Evde kedi mi beslenir..
02 Yorumla
Soran1 yılKuş özgür bir hayvan evde beslenmez ve bereketi olmaz evin
- 1 yıl
Sen bilin
1 yılçocuk istememek güzel.. o da benim kedi kadınım olacaksa neden olmasın
10 Yorumla
1 yılİstemem, hatta çocukla kediyi aynı kefeye koyanlarda psikolojik sorun olduğunu düşünüyorum.
00 YorumlaEvlenmem.
Kedide isterim çocukta. Tersine evcil hayvan sevmeyen biriyle evlenmem
00 YorumlaKedi değil de köpek olursa olur.
Kedileri hiç haz etmiyorum maalesef. 😅00 Yorumla- Evcil Hayvanlar konusunda 591 cevap paylaştı.
u 1 yılGizli gizli doğururum diyeceğim bu öyle bir şey değil ya ben ana olmak istiyorum kedi başka şey
00 Yorumla Bende çocuk istemiyorum Bi tane var bende. Yeterli. Ama kediye okey diyemem.
00 Yorumla
1 yılŞimdiki aklım olsaydı çocuk yapmadan önce kesinlikle uyardı bu fikir bana..
00 YorumlaHayır evlenmem. Hayırla, sağlıkla kendi çocuğumun olmasını istiyorum.
00 Yorumla
1 yılEvet ama köpek daha tercihim hamster olur hayvan konusunda ortak karar vermeliyiz.
00 Yorumla
1 yıl7 aylık evliyim çocuk düşünmüyoruz bir köpeğimiz bir kedimiz var çocuklarımız gibiler zaten
00 Yorumla
1 yılBenim kafadanmis benimde var kedim gül gibi geçinip gideriz
00 Yorumla
1 yılÇocuğumuz da olsun kedimizde
113 Yorumla
Soran1 yılAy kedi senin mi çok tatlı
- 1 yıl
Ben değilim 🥶
Soran1 yılHa benim ppdeki de ben değilim 😂
- 1 yıl
Fake kardeşliğiiii 😂😂
Soran1 yıl😝😅😅😅
- 1 yıl
Kızlarr benim ppdeki de ben değilim
- 1 yıl
Tabiii severiz
Soran1 yılAhahaha😂🫶
- 1 yıl
😝😄
- 1 yıl
Bu neeee haykırdım 😂
- 1 yıl
Ahahahah 😂😂
1 yılya olabilir de cocugu da istemedigi icin sey yapmasin yani, cocuk sevmeyen biriyle yapamam herhalde
00 YorumlaNeden olmasın hayvan sevgisi ayrı sahiplenmek istememek ayrı sahiplenmek ayrı
00 YorumlaEvlenirim. Hayvan da sevmem ama katlanırız artık. Çocuk denen şeyin kıymeti yok benim için.
10 Yorumla
1 yılKedi sahiplenmek istemeyen biriyle çevlenmem
10 Yorumla
1 yılAhaha bu tam olarak ben
30 YorumlaÇocuk farklı kedi farklı hayatının sonuna kadar kediyle yaşayamazsın ama çocuğun ömür boyu seninle olur soyunun devamı için çocuk şart..
00 Yorumla
1 yılHerkesin görüşüne saygı duyarım ama ben şahsen bir hayvan evin içinde doğru bulmuyorum ayrıca çocukların yeri başka
02 Yorumla
Soran1 yılO sırada kedimle aynı yatağı ve tabağı paylaşan ben
- 1 yıl
Dediğim gibi herkes farklı düşünür saygı duyuyorum ama ben şahsen evde hayvan beslemem bana ters
1 yılCocuk sahibi olmamayı ya da kedi sahiplenmeyi anlayabilirim ama bu ikisi birbirinin aynısı mı yani?
01 Yorumla
Soran1 yılSen okumayı bilmiyorsun musun
1 yılEvet neden olmasın
10 Yorumla
1 yılEvet onlarca kedimiz olsun evlen benimle
10 Yorumla
1 yılÇocuğum olsun istiyorum bu yüzden emin değilim
10 Yorumla
1 yılBir tane yetmez 5 tane alalım 😂
10 YorumlaYa çocuk isteyip kedi istemezse? 🙄
10 Yorumla
1 yıl24 yaşında böyle düşünmen çok normal
10 Yorumla
1 yılGenel olarak evlenmek istemiyorum
10 Yorumla
1 yılMakul bir istek olabilir.
10 Yorumla
1 yılHayır çocuğum olmalı 😎
10 YorumlaHayvanları severim ama evde herhangi bir hayvan besleyemem
00 YorumlaEvcil Hayvanlar konusunda 523 cevap paylaştı. Erkeğine hizmet edemeyecekler, kız, kıza takılsınlar.
07 Yorumla
Soran1 yılErkeğime hizmet etmek istediğim için bebek yapmak istemiyorum zaten bi yandan da
- 1 yıl
@hynjinnnn Geldi tipini sevdiğimin sazanı..
Soran1 yılKız haklı öyle bir kadını da çok zor bulursun bi süre sonra sıkılacaktır senden
Soran1 yıl55 yaşına kadar bulamamışsın bu saatten sonra da zor
1 yılKediyle cocuk bir mi yaa
02 Yorumla
Soran1 yılLan kes okuma özürlüsü profile bak k@şarrr
cocuk sorumluluk bence gerek yok
10 Yorumla
1 yılEn az 10 tane çocuk istiyorum :D
19 Yorumla- 1 yıl
Ne 10 u moruq en az 15 hatta 20 tane olucak tak tak tak tak tak...
- 1 yıl
@AyıBoğan31oğulları Ordu gibi olucaksın moruq onlarda büyüyünce en az 10 ar tane torun yapsa 60 yaşında en az 100 kişilik bir sülale olmuş oluyorsun miss
- 1 yıl
@eflinw05 Doğudaki çoban 20 çocuk yapıp geçiniyor :D Ya aslında her şekilde geçinilir karnını doyursan yeter büyüyor sonuçta ama ben tabi karnını doyurmakla yetinmem ne isterlerse alırım yüksek ihtimalle.. Bu yüzden zengin olmadan evlenmeme kararı aldım o yüzden dediğin doğru önce para sonra aile !
- 1 yıl
@DarkMan0798 köyde yaşıyor isen yemek ve barınma masrafları evet düşük olur da bunlar hayvan değil sonuçta, geçiniyor dediklerin tarlada çalıştırılıyor tarladan yiyiyor ve bir köy evinde kalıyor
Ancak çocukların sonuç olarak onu bunu isteyecek, okula zaten göndermen gerekecek ki üniversiteye gitmek isteyenler olucak ve büyük ihtimalle 2-3 kişiden fazla kişiyle oda paylaşmak istemeyecekler.
Ki bir de evlilikleri var... Ev alma desteği, düğün masrafları falan - 1 yıl
@eflinw05 Aslında planlamasını yaptım şuanki yaşımdan itibaren 10 yıl sonra 10 tane ev param olucak bir olay sonrasında hepsine bir çocuk yerleştirsem düğün masraflarınıda kendileri halletsin artık üniversitelerini de öderim bir yandan da çalışırlar part time olarak geçinilir yani bence. Köy yerinde yaşadım bende bir ara nasıl geçinilir para nasıl yönetilir öğrendim bayağı üniversite çağına kadar çocuklara rahat bakarım diye düşünüyorum. Ben kardeşimle oda paylaşarak büyüdüm ve zevkliydi zaten 18 yaşından sonra herkesi evine yerleştireceğim için dururlar bence rahat rahat.
- 1 yıl
- 1 yıl
@DarkMan0798 Yani her çocuğa en fazla 2-3 kişilik olacak şekilde oda sunarım rahatça da büyütürüm diyorsanız ve bunu isteyen bir kadın bulursanız neden olmasın...
Ama dikkatli yetiştirmek de önemli, hepsine dikkat etmek lazım. Günümüzde çoğu kişi çocuğunun ne yediğinden habersiz çocuklarını salıyor dışarı. - 1 yıl
1 yılçocuk istemiyor diye birini zorlamak ne kadar mantıklı? Sen de istiyorsan ozaman evlilik düşünmek abes
21 Yorumla
Soran1 yılSoruyu yanlıs okudun herhalde
Evlenirim net
20 Yorumla
1 yılEbubennnn jdndjdkkdkdk
00 Yorumla
1 yılHiç kimse ile evlenmek istemem.
00 Yorumla
1 yılEvliliğin kendisi saçma
00 Yorumla
1 yılpsikolog çözer bu durumu
00 Yorumla- Devamını Gör (54)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 