Kedim Ayağını çok derin kesti daha önce başına gelen var mı?

İyi akşamlar öncelikle herkese kedim dun oglen yerw koydugumuz tepsiye atlayarak sag arka ayagini derin bir sekilde kesti apar topar veterinere goturduk 3 hafta once kisirlastirdigimiz için anestezi veremeyecegini yani yarayı dikemeyecegini soyledi (lokal anestezi icin cok derinmis kesik mecbur komple uyutmasi gerekiyormus) 3 tane krem verdi karistirip baticonla temizleyip surun dedi gunde 3 defa agumentin antibiyotik verdi gunde 2 defa verin dedi kedim iyilesir mi ailevek mahvolduk uzuntuden cani cok yaniyor baticonla temizlerken mahvoldu cocugum pazartezi derin bir kesik iyilesir mi bu sekilde daha once basina gelen varsa deneyimlerini paylasirsa cok sevinirim

Kedim Ayağını çok derin kesti daha önce başına gelen var mı?
Cevapla