Az önce markete gittim, çıkarken bir kedi gördüm ve çok korkmuş gibiydi. Onu çağırdım, yavaşça yanıma geldi. Biraz sevdim ve yurda dönecektim ama beni hiç bırakmadı, hep yanımda yürüdü. Yurda kadar geldi, sonra kucağıma oturdu ve hiç kalkmak istemedi. Zorla ondan kaçmak zorunda kaldım..🥹
Çok güzel gerçekten şanslısın kardeşim ben geçen yurdun girişinde bı kedi gördüm kafasını oksamk istedim yok kaçıyor benden resmen sanırım sadece kendi evimdeki kediler beni seviyor diğerleri pek sevmiyor
Alakası yok, bilmezsin dışarıda nasıl canavarlar var; her şey, her canlı eziyet ediyor. Bu yüzden bazıları çok korkuyor. Maalesef, birkaç hafta önce yavru bir kedi buldum. Yani, inan gözleri yok olmuştu. Allah bilir o yavruya ne yapmışlar. Onu belediye teslim ettim, inşallah ilgileniyorlar.
Ben buldum ama hiç görmüyordu. Hatta yemek verdim, o bile nerede olduğunu bilmiyordu. Yurtta hayvan sokmak yasak; yine de gece boyunca benim yatakta yattı, sabaha kadar. Sonra belediyeye verdim, umarım iyi olur.
İnşallah herkes ailesine ve çocuklarına iyi bakarsa, bu dünyada her şey daha güzel olur. Ancak maalesef, herkes sadece kendini düşünüyor. Kimse toplum için bir şey yapmıyor. Umarım Allah bize kızmaz çünkü biz de bu topluma katkıda bulunmuyoruz. Fakat elimizden bir şey gelmiyor, sadece bu vahşi olayları izliyoruz.
Umarım bir gün her şey düzelir, ama biraz şüphem var çünkü gittikçe daha kötü bir durumda yaşıyoruz. Düşün, hastanedeki bebekler bile kurtulamadı. Allah'ın merhameti olmasa, bize çoktan ceza verirdi.
Gazze’deki bebekleri, çocukları, kadınları bıraktık, kendi bebeklerimizi bile koruyamadık. Allahım siz bilirsiniz bizim elimizde duadan başka hiçbir şey yok
Cunku hayvanlar temiz, insanlar igrenc varliklardir. Onlar yalnizca temiz kisilerin yanina gelir. Ben de gecen boyle birsey yasamistim. Muthis guzel bir olay bu dostum. Icimiz tertemiz emin ol. 🙏🙏🙏
Kesinlikle katiliyorum. Disarida arac beklerken bir kedi onca insanin arasindan bana geldi, sevince de gitmek istemedi. Cok tatliydi. Insanlardan kacmaya devam edicem. Cunku hepsi igrenci, kotu kalpli yaratiklar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
hayvanları bende severim.. temiz duyguları vardır.
Olabilir kardeşim sevinmelisin bile çünkü kediler herkesi sevemz eğer seni seçmişlerdir gerçekten bu çok güzel ve değerli bişi
Evet çok bu taraftan çok şanslıyım çok şükür
Ne güzel ☺️
Az önce markete gittim, çıkarken bir kedi gördüm ve çok korkmuş gibiydi. Onu çağırdım, yavaşça yanıma geldi. Biraz sevdim ve yurda dönecektim ama beni hiç bırakmadı, hep yanımda yürüdü. Yurda kadar geldi, sonra kucağıma oturdu ve hiç kalkmak istemedi. Zorla ondan kaçmak zorunda kaldım..🥹
Çok güzel gerçekten şanslısın kardeşim ben geçen yurdun girişinde bı kedi gördüm kafasını oksamk istedim yok kaçıyor benden resmen sanırım sadece kendi evimdeki kediler beni seviyor diğerleri pek sevmiyor
Alakası yok, bilmezsin dışarıda nasıl canavarlar var; her şey, her canlı eziyet ediyor. Bu yüzden bazıları çok korkuyor. Maalesef, birkaç hafta önce yavru bir kedi buldum. Yani, inan gözleri yok olmuştu. Allah bilir o yavruya ne yapmışlar. Onu belediye teslim ettim, inşallah ilgileniyorlar.
Hiç bu açıdan düşünmemiştim kardeşim haklısın
İnşallah iyidir
Ben buldum ama hiç görmüyordu. Hatta yemek verdim, o bile nerede olduğunu bilmiyordu. Yurtta hayvan sokmak yasak; yine de gece boyunca benim yatakta yattı, sabaha kadar. Sonra belediyeye verdim, umarım iyi olur.
Ya çok güzel bı kalbin merhametin var harbi kardeşim ya ☺️
İnşallah şu an çok iyidir o
Çok teşekkür ederim, çok sevindim. Allah sizden razı olsun, inşallah.😇
Kardeşim asıl Allah senden razı olsun senin gibi merhametli jnsaların sayısını arttırsın
İnşallah herkes ailesine ve çocuklarına iyi bakarsa, bu dünyada her şey daha güzel olur. Ancak maalesef, herkes sadece kendini düşünüyor. Kimse toplum için bir şey yapmıyor. Umarım Allah bize kızmaz çünkü biz de bu topluma katkıda bulunmuyoruz. Fakat elimizden bir şey gelmiyor, sadece bu vahşi olayları izliyoruz.
Gerçekten çok haklısin kardeşim keşke herkes sen kadar duyarlı olsa o zaman zaten bu tür sorunlar olmazdı
Umarım bir gün her şey düzelir, ama biraz şüphem var çünkü gittikçe daha kötü bir durumda yaşıyoruz. Düşün, hastanedeki bebekler bile kurtulamadı. Allah'ın merhameti olmasa, bize çoktan ceza verirdi.
Bebekler derken anlayamadım kardeşim
Gazze’deki bebekleri, çocukları, kadınları bıraktık, kendi bebeklerimizi bile koruyamadık.
Allahım siz bilirsiniz bizim elimizde duadan başka hiçbir şey yok
Hastahane bebekler olayı var.
İstanbul'da bebekler çetesi
Yeni doğan çetesi mi diyorlar
Duymamıştım bı bakıyorum hemen
Gerçekten inanamiyroum ya küçükcük bebeklerden ne istiyorlar bu kadar
Gerçekten böylelerimde vicdan kalmamış gözlerini para hırsı bürümüş
İnan şuanki insanlar para için her şey yaşamaya hazırlar her şey düşün bebekler bile para için
Yani hastanede bile güvenim kalmadı
Gerçekten çok haklısin
Develt hastaneleri çok tercih edilmiyor hani özel olunca daha iyi bakarlar diye ama yok yani onlar daha beter çıktı
Yani düşün, 19 hastane... Kaç bebek Allah bilir. Ama Allah boşuna "cehennem dolu olacak" dememiş. Bu şerefsizler için yaşasın cehennem
Evet haklısın hep Özel hastahane daha iyi görünyor ama bu dönem bitmiş diye düşünüyorum
Şahsem özel hastahanede tırnak için bile gitmem
Yüzsüzler savcısı bile tahdit etmişler yani bilmiyorum ne deyecem.
Evet gerçekten çok fazla onalr zaten melek günahlari yok ama bu şe'refsi! zlerlerin yaptığı yanına kalmicak bu dunayda kalsa öte dünyada kalmaz
Kalmaz, merak etme. Neyse, size çok teşekkür ederim. Allah sizden razı olsun. Benim uyuma vaktim geldi, iyi geceler.✨
Asıl ben çok teşekkür ederim kardeşim Allah senin gibi insanların sayısını arttırsın. Allah senden de razı olsun. Hayırlı geceler kardeşim☺️
Cunku hayvanlar temiz, insanlar igrenc varliklardir. Onlar yalnizca temiz kisilerin yanina gelir. Ben de gecen boyle birsey yasamistim. Muthis guzel bir olay bu dostum. Icimiz tertemiz emin ol. 🙏🙏🙏
En azından hayvanlar insanı incitmez, ihanet etmez ve iki yüzlü değiller. Çok şükür, bu bir nimet.
Kesinlikle katiliyorum. Disarida arac beklerken bir kedi onca insanin arasindan bana geldi, sevince de gitmek istemedi. Cok tatliydi. Insanlardan kacmaya devam edicem. Cunku hepsi igrenci, kotu kalpli yaratiklar.
maalesef böyleler