Bu benim birtanemin kocası Hüseyin Su. Bebeğime mama verirken Hüseyin gel aşkım sen de mamanı ye dedim. Büfenin önünden geçen çocuğun adı da Hüseyinmiş. Bana dedin sandım dedi 😂😂😂 çok utandım ama bence Hüseyin ismi yakışıyor benim tontiğime. Garfield kılıklı tontik tam bir erkek kedi yapılı yapılı böyle her şeye atarlaniyor
Bir kediyle isminiz aynı olsa nasıl tepki verirsiniz?
Fazla hoşlanmam ismime özel düşkünlüğüm var ve başkalarında duymayı sevmiyorum çünkü kıskanıyorum. Kendi ismimi ve sevgilimin/eşimin ismini asla başkasında duymaya tahammül edemem bu durum karşısında sakinliğimi korumayı ve ortamdan uzaklaşmayı tercih ederim.. Kediye de sadece kedi derim sanırım sdssdf✔️
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Selam,
Yani evet bir kediyle ismim aynı olsaydı mutlu olurdum. Kedi gibi muhteşem sevimli ve tatlı bir hayvanda ismimi görmek beni mutlu ederdi. Ahmetsu gel kızım 😃😂