Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Ben şimdi bu güzelliği ekmek arası mı lavaş arası mı yiyim?

Yeme bence şeker komasına sokar
Of bı ısırık aldım şekerim yükseldi
Geçmiş olsun, demiştim işte sana 😂
Cevap
7Cevap
ye bence de.. çok şirim
Aynısının karamel gözlüsü bende var🥹
Ekmeksiz ye mısır yiyecek gibi tutmussun
Göbüşten başla bence ben olsam öyle yapardım
Bence yemeyiniz.
Ben bol pati soslu yapar yerdim.. 😍
Ayy baya sevimli ve tatlı ☺️
Kedi yemek caiz mi kii😂😂
Lavaşla güzel gider
Adı ne
Bilmemm
Kedi senin değil mi
Pazarda bir yavyu bu benim değil kii
Anladım sahiplendin sandım D
ay çok tatlı maşallah🧿🧿🧿
Yerim onu 🎀🎀
Ense
Hiç güzel degil
ekmek arası ye
Bence çerez gibi ye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar