Güncellemeler
1 yıl
Neyse ki alınmış çok şükür, şişiyordu çünkü giderek ama kardeşleri hala burada yemek veriyoruz yemiyorlar su koyuyoruz icmiyorlar aynı hastalıği kapatırlar büyük ihtimalle 😑
Günlerdir ölmüş köpek yatıyor şişmiş iyice bir Allah'ın kulu da almıyor hadi ben ölü ye dokunamam ama neden başka kimse almıyor çok şişmiş patlar mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
leş gibi kokar o. belediyeyi arayın gelip alsınlar
Kokuyor zaten giderek şişmeye başladı küçük kimse almıyor atmıyor deliricem
153 ü ara direk. belediye neden almıyor. hangi partiden belediye
CHP. Ama yok gelmiyorlar 3 kere aradım kardeşleri de hasta herkese havliyorlar dedim tık yok
chp ise şaşırmamak lazım. yapacak bişi yok oy verirken düşünseydiniz...
Ben oy vermedim Alim Işık'ı özledim cidden
gelen gideni mumla aratır derler. arayın bakalım bulacak mısınız
Ya MK almıyorlar ara belediyeyi gelip alsın mahallece köpek cesedine mi bakıyorsunuz
Belediye de hemen geliyor kaç kere aradım ama tık yok onun kardeşlerimi toplasiinlar diye Yavru sayılır
Nasıl gelmiyor CHP dir kesin
Patlar kokar her yer kurt olur
Zabıtayı arayın alsınlar
Kimse takmıyor deliricem gerçektenn şişmiş baya kokuyor yanında hasta kardeşleri var
Buraya soracağına bulunduğun yerdeki belediyeye sorsan bunu daha iyi olmaz mı sence
Hee patlar aksam show habere cıkarsınz 😀
Ölü hayvanlar patlar mis ya ondan dedim
Get gız seni keklemiş biri bombamı oo 😀😀
Belgeselde ölü zebra patlatmışti bizzat gördüm
Sesli güldüm allah seni güldürsün prenses birazda olsa neşelendim kaygılarımız farklı olsada 😀
Belediyeye haber verin
Gelmiyorlar
Demek ki onlar da oluye dokunamiyor.
patlar mı bilmem ama sizi feci hasta eder...
Cidden mi ben su koymaya gidiyorum kardeşlerine
sağlık 101 eğitimi alsaydın keşke
Almadım ama söyler misin ne gibi hastalık kaparım lütfen söyle
güzelim leş üzerine ihtisas yapmadım ki
her türlü şey olabilir
virüs sonuçta
coronavirüs gibi düşün... belki böyle daha iyi anlarsın
il sağlık müdürlüğüne haber verin durumu anlatın
halk sağlığına tehlikeli bir şey bu
Ben dışında takan yok ölü yatıyor hayvan kimse fark etmemiş gibi resmen.
bizim millet cahil işte başına gelmeden kimsenin kılı kıpırdamaz
153'ü ara alırlar
Almıyorlar kaç kere aradım gelmiyorlar
Gelmeleri lazım öyle şey mi olur
Vallahi gelmiyorlar kardeşleri var köpeğin hepsi hasta herkese havliyorlar 3 kere aradım gelicez diyip gelmiyorlar hepsini alsinsllar istiyorum
Gelmezseniz sizi de şikayet edicem de gelirler
Oyalıyorlar habire o kardeşlerin de alınması lazım
Zabıtayı ara belediyeyi ara bir git konuş mecburlar
Bizim buradaki köpekleri de toplamıyordu belediye uyarmama rağmen. Televizyon kanalına verir isim olarak söyler hepinizi rezil ederim dedim hshsjdjdjjd 1 gün geçmedi geldiler topladilar
Valla kokmaya şişmeye başladı yanında hasta kardeşleri bıktım ya köpek severdim ama tüm köpekleri toplasiinlar istiyorrum cidden bıktım
Belediyeyi arayın