En son kullandığınız kelime bu kedinin ismi olsaydı ne olurdu?

En son ne dediyseniz o kelime bu kedinin adı olacak.

Ben en son ' yeter be ' dedim. 🥹

En son kullandığınız kelime bu kedinin ismi olsaydı ne olurdu?

#Edameda 🐾🐈🐱

Güncellemeler
+1 yıl
Hu huuu 🎀
En son kullandığınız kelime bu kedinin ismi olsaydı ne olurdu?
Cevapla