Çok güzel olur bende düşünüyorum yoksa çok bunalıyorlar sıcakta onları daha çok düşündüğüm için klima aklımda var şu an. Birde dışarı çıkıyorlar ama sıcak olduğu için evi daha çok seviyorlar evde biz bile daralıyoruz onlar nasıl daralmasın.
Taktır bence. Bizim evin bir tarafı hiç güneş görmediğinden mağara gibi soğuk oluyor yazları, bizimkiler orada takılıyor istediğinde ama bizimkiler güneşi daha çok seviyor sanırım çünkü evin en sıcak yeri balkon ve oradalar genelde.