kendiside bal olduğu için gezerken hep bal akıyor. ne yapacağım ben bu bal kavanozuyla


kendiside bal olduğu için gezerken hep bal akıyor. ne yapacağım ben bu bal kavanozuyla


Kedin çok tatlı bana da ordan bir bal gönderir misinz 😄
Teşekkürler ✨
Kedin çuk şiyin ona sarıl Aşya💞🐈🦋🦄
ay sen kendini tatlı mı sanıyorsun kusucam şimdii bu ne ahahqpskwksnkqşşqlwlwmqpa
Cevap
13Cevap
Bence sev onu asdfsdf TwT
Çok tatlı bunlar çok gün içinde bol bol onu soğuk suyla yıka sıcaktan bunalıyorlar
Ben bebekken almıştım alıştırdım sudan kaçmıyor şimdi bugün soğuk suya da vurdum mayışıyor böyle bir suratıma böyle çok garip bakıyor tatlı tatlı bakıyordu adı da aşkım aşkım diyorum miyav diyor 😅 Ben seni çok seviyorum diyorum yine miyav diyor gel aşkım diyorum tıpış tıpış geliyor 😅
Olsun ay maşallah nasıl tatlı ne yaparsa yapsın boş ver nasıl sağlığı yerinde mi?
En son kanser oldu demiştin ne oldu
Ne güzel umarım iyi olur
Al karşına konuş. Kaç yaşında insanlarsınız , bu yaptığının yanlış olduğunu hem eve hem sana zarar verdiğini söyle 😂
Gotunu ısırırsan sorun cözülecektir yapamazsanız ben hallederim
1 kilo kadar kaymak al ve üstüne sür. ballı kaymak olsun.
Yapacak bir şey yok böyle kabul edeceksin seveceksin
Maşallah
Her yer bal oluyorsa en iyisi bana ver gitsin ben hallederim 😸
Kac tane kedin var 😂
Kıyamam çok minnoş bir tekire 😃
Bana ver istersen hiç sorun olmaz yani😻
toilet eğitimi ver.
🥹🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Olsun yine de kendisi bal gibi
Ee ne güzel işte
Sağlıklı duruyor, gayet iyi dert bu olsun ))
Övgüye bak arkadaş 😂
Tüyü kadar ömrü olsun çok tatlı🌸😊
Tatliymis:)
Ham yap
Öp onu
Ayy🥺
Sat bana :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar