Önceden mamasını seviyordu yiyordu şu an hiç yemiyor. Mamadan sıkıldı mı bilmiyorum. Hasta degil ama b emzirdigi icin mi böyle oluyor hicbir fikrim yok. Tavuk , sucuk yoğurt tarzı şeyler istiyor onu da her zaman verecek imkanım yok bilmiyorum ne yapacağımı dediğim gibi hasta değil sucuk vs verince yiyor
Küçük yerde yaşıyorum 1 tane veteriner var onunda branşı büyük baş hayvanlar yani veterinere götürüyüm gibi bir durumum maalesef yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Veterinere sorun bence.
Benim kedimde doğum yaptı ilk zamanlar yemedi yaş mama dışında sonra 3. gün normal kuru mamaya başladı sakın mama vermeyi kesme lütfen a101 den konserve yaş mama alıp kuru mama ile karıştırıp verebilirsin sonradan yaş mamayı kesersin öyle dene bir de
Doğum yapalı 1 ay kadar oluyor ama sürekli emziriyor en nihayetinde sanırım 1 haftadır böyle yapıyor peynir veriyorum mırın kırın ediyor yavaş yavaş yiyor veya sadece yaliyor öyle iştahlı değil anlamadım nasıl iştahı yerine gelir emzirdigi için böyle olduğunu düşünüyorum inşallah geçici bir şeydir:((
Sen mamasını koy istediğinde yer biraz izle olabilir. Bir de bizzat kendi adıma teşekkür ederim böyle güzel insanların olduğunu bilmek çok mutlu ediyor beni 🌸
Rica ederim 🥰kedileri ayrıca çok seviyorum hayatımın her döneminde varlardı ta 3 -4 yaşından beridir. Onlar benim bebeklerim ama arada böyle sorunlar oluyor daha yeni birini kaybettim yani gitti bulamıyorum:( mantarı var tedavi ettim tam gözlemliyordum tüyleri çıkıyor sonra kayboldu gelmedi. Gelmesini çok isterim başına bir şey gelmemiştir umarım aradım bulamadım hiçbir yerde... Anneside işte iştahsızlık yapiyor mamayı asla yemiyor yüzüne bile bakmıyor o derece az kaldı zaten de bilmiyorum bu iştahsızlık niye
Bebeği mi gitti. Yaa öyle bende kendi kedim dışında mahallenin kedilerini besliyorum kuru mama ve başka yemeklerle ama sürekli değişiyor bazıları gelmiyor sonra başka kediler geliyor filan
Evet bu anne kedinin geçen seneki yavrusuydu 8 aylık falandı belki 1 yaşında dişi mantar oldu tedavi ettim tam yeni tüyleri çıkıyordu gelmedi mantardan öldüğünü düşünmüyorum iştahı iyiydi ama nereye kayboldu bilmiyorum gelmesini çok isterdim 🥺
Çocuklarda seveceğiz diye götürüyorlar yavruları sonra kayboluyorlar
O da var tabii ama bilmiyorum başına mı bir şey geldi. Mantar hastalığından ölmez herhalde kediler tamda geçiyordu:((
Hayır ondan değildir muhtemelen başka nedenler
Yakınlarda araba çarpsa bi iz bir şey olurdu baktim ama yok maalesef bir yerlere gittiğini düşünüyorum belki kendi gitti belki birisi aldı bilmiyorum inşallah yaşıyordur ama :(
Üzülme yaşıyordur muhtemelen birisi aldı götürdü
mama hava aldıysa bayatlamıştır belki ondan yemiyordur başka al
Diğer kedilerim yiyor aslında. Ağzını iyice kapatıyorum dikkat ediyorum kokusu gidince de yemiyorlar ama zaten az kaldı bitirmelerini bekliyorum yine de bilmiyorum neden böyle yaptığını:((