Sivas'ta nefes almakta zorluk çeken kediye burun estetiği yapıldı.
Kedi: 1
Ben: 0 diyorumm 😅

Sivas'ta nefes almakta zorluk çeken kediye burun estetiği yapıldı.
Kedi: 1
Ben: 0 diyorumm 😅

Estetik yaptırmadım ama burun eti yaktırdım çünkü cidden çok şişti ve zor nefes alıyordum gerekirse bunun için ilerde burun etimden ameliyat falan olup açtırırımda nefes alabilmek çok güzel bir şey estetik dursun diye değil sağlığım için herşeyi mübah görürüm
Buna özenip estetik yaptırmaya başlayan diğer kedi arkadaşları da tek fabrikadan çıkma gibi dolaşır şimdi 🤦🏻♀️ Gerçi normalde de tek fabrika gibiler hepsi birbirinin aynısı 😂 canı acımıyordur umarım ya
Cevap
34Cevap
Çok şirin :D ben yaptırmadım
Valla birbirine benzeyen kadınlardan gına geldi. Bir çoğunun burun aynı tezgahtan çıkmış gibi. Botoks dolgu vs. hiç girmiyorum bile.
Doğal görünüm çok daha güzel. Hatta bazı kemerli burunlu kadınlar bile çok seksi ve tarz olabiliyor.
Ben kaldım. Burnu çok küçük birine denk gelirsem ona burun bağışı yapacam. Estetik ameliyatı beleşe getirmiş olurum 🤣
Yazık ama bunun ihtiyacı varmış keyfi değil ki ben keyfi yaptıranlara karşıyım ama ben yaptırmadım. akakskskfkdkfkfk
zbenimde oyle bir sorunum var özellikle bu mevsimlerdr
Yaptırmayan bir Beeeeeeen kaldım burnumu çok seviyorum
Ben de daha yaptırmadım kedi bizden gelişmiş tıgmfıvmfı
Elmacık kemiği burun ve dudaklarımda estetik var.
Kedi geç kalmış.
Estetik değil bu operasyon :)) deviasyon operasyonu yapmışlar kediye :))
Kedinin yaşamsal bi sorunu var. İnsanlar gibi görüntüden dolayı yaptırmıyor😏
Kedimiz bile estetikli😄😄estetiksiz kalan o 3-5 kişiden biriyim çok şükür 😄😄
Kıyamam ya. Burnumu seviyorum. Düşük ucunu da seviyorum.
Bana geri takip atmadın 🥺
Kolay kolay takip edemiyorum birisini. İlla uzun bir süre samimîyetimiz olması lazım.
En doğruyu. Samimiyetimiz olması için konuşmamız gerekmiyor mu?🥺
Bilmem ki 😸.
Ya hadi 😂
Ahahahah yerim yaaa
Ben de burun estetiği olmadım. Olmayı düşünmüyorum da
Bi ben kaldım ya ahah
Allah'ım kediye bile bulaştılarsa iş yaş
Ben yaptırmadım genelde burnunu yaptırdın mı dıye de sorarlar orjinal diyorum 😂
2 sene önce en babası 15k idi yaptıracaktık o zaman. Şimdi 50k olmuş
bu kediler zaten sıkıntılı cins ama insanlar kendi bencil amaçları uğruna hâlâ bu kedileri alıp üretime destek oluyor
Ay canım geçmiş olsun ya ama çok tatlı duruyor kedi maşallah...
Bir hayvana insandan daha yüksek değer vermenin akıl eksikliği olduğuna inanıyorum.
Benim doğustan kaydırak gibi minicik burnum var şanslıyım bu konuda 😄
Kedide yaptırdı tamamdır yok bir brn kaldım ama gerekte yok
Kedi bile estetik oldu biz keleşten devam
Burnu çirkin olan kedi yok ki..
Cok tatlı bir kedi ya
Kaldı. Ben, birkaç arkadaşım ve akrabam
ben yaptırmadım yaptirmamda.
Burnunu yerim onun iyi yapmışlar.
İhtiyacı varmış normal bir durum
Kedi bile yaptırdı. Ben daha yaptıramadım
Ama bu yaşam için şartmış😍
Hahaha çok iyiymiş bu ya
Bu cins kediler hep orblemliler yazik
Sağlık için yaptırılabilir...
Bir ben kaldım
Normal değil mi küçük diye yapacak ya
Çok şükür burnumdan memnunum 😂
kedi kendimi soylemis nefes alamaiyorum diye
ben yaptırmadım valla
Hay şansımın evi yıkıla 🤣
Ben. yuvarlak ama güzel
Modelini kendi mi seçmiş
Kedi kadar olamadim sjsh
O kedişi yerukk.
Kedi kadar olmamışım.😂😂
Ben diyorum😂 çünkü doğuştan esnetikli😂
Haberi soruya bağladığın noktaya bayıldım. 👌👏😊
Ben yaptırmadım
Allah’a şükür ihtiyacım yok ☺️
kedi bile yaptırmış bir ben kaldım
İşte böyle şeyler için gerekli bir şey
Bana da lazım hasdhasfh
Ama bunun sağlık sorunu yüzündenmişş yerim ben onu
Ben kaldım skkdjdksks
Tipe bak yaaaa
Sağlık için yapılan estetiğe karşı değilim.
Burnunu çok kalkık yapmışlar SFJKÇHSJSNXJDB
Burnumdan çok memnunum
Ben varım
Valla helal olsn
Ben kaldım 🙋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?