Sakın ben neden ormanda yürüyorum ayıda nereden çıktı şimdi demeyin senaryo böyle😄

Evet arkadaşlar ayıdan kurtulmak için ne yapardınız?

Evet arkadaşlar ayıdan kurtulmak için ne yapardınız?
Merhaba
Selam veririm ki büyük ihtimalle son selamım olur. Hiç ayıyla karşılaşmadım ama yavru ayı görmek isterdim onları seviyorum büyük ayılar beni yer onlardan korkuyorum. Yavru ayı olduğu zaman hiç bir şey olmaz ki ama hiç görmek nasip olmuyor ki.
😊 sorum şakayla karışık bir soru hayvanat bahçeleri var diyeceğim bu hayvanları görmek için ama ben karşıyım bu yerlere hayvanların evi doğal hayatta olmalı soruya cvp verdiğiniz teşekkür ederim.
Korkudan yere yatar , ye beni bitsin bu işkence derdim 😂😂
Vah vah vah
Dur oyala onu biraz geliyorum 😄
Rica ederim efenim😇
Allahım sana geliyorum al beni hazırım ben jsjsh
😄😄😄
Ayıyı hallettim yürüyüşe çıkabilirsin ayıda olsa anladı 😄
😃oda duzgun dursaydi beraber yuruseydik ee ayı kardeş anlat bakalim onca ay nasıl uyuyorsunuz? Jsjss
Anlamaz
Harbiden ya bazen ayılara özeniyor insan bak ben bunu sorarım nasıl uyuyorsunuz koca kış 😄
Teşekkür ederim 😃
Ricalar🥳
Cevap
8Cevap
umursamam
müsade ister yanından geçerdim ayı değil ya müsade eder herhalde
😄😄😄
Harika cvp
ayıyı nasıl yere yatıracağımız merak konusu 😆
Şemayı incele 😄
in eledim ama faydası olmadı 😆
Tam olarak şöyle bir sahne olabilirdi. (Umarım yüklenmiştir)
Videoyu yorumla😄
Demekki gerçekten ayı kovalayabiliyormuş, sorumu ciddiye alın lütfen😄
Üstüne yürüyüp kenardan kaçmayı denerdim herhalde 😅
😄😄😄
Ayıdan anlıyırsun desem ayıp olmaz dimi😄
Ya da kelime-i şahadet getirmek. Ayıdan kaçamazsın çok hızlı koşar, ağaca tırmanır sansin varsa korkar üstüne gelmez yoksa işin yaş.
Konuş belki vicdana gelir bağışlar seni😄
Ortalama insandan iyidir.
Derin derin nefes al ve ondan geriye doğru say sonrası sende😄
Ayi pençesi adamı beşe böler.
En güzeli hiç ormana gitmemek 🤦♂️
Öldürürse allahım sen günahlarımı affet, öldürmezse gel kanka şurda arı kovanı görmüştüm derim napıcam
fotoğraftakilerin hepsini uygularım ve ayının işini bitiririm Allah taksiratını affetsin
Ölü taklidi yaparım 🙄
Yapma😄
Sen döversin onu ağzına patlat ya da kaç bence en temizi😄
Minik bir balıktan bahsediyoruz 🥹
tamam ölü taklidi yap fikrimi değiştirdim 😁
Ahahah 😅 ne güzel ikna ettim hemencecik
😇😇😇
Bu ne daha kolay ölme yöntemi mi
Hayır
Akademik bir çalışma ama henüz denenmedi bir hizmet olarak ilk burada sunuyoruz 😄
Bizim köyde saçlarını savur gez derler ya da yanında iplik taşırsın
Hmm
İplik ne için anlamadım inan🙄
İpliği arkada sürünecek şekilde dolaşıyormuşsun ayı gelmiyormuş ne alaka bilemedim
Haa gerçek yani
Anladım en güzeli hiç ormana gitmemek oh kafa rahat miss😄
Ben hiç karşılaşmadım ama fazla derine gidersen sesler felan geliyor korkuyorsun zaten gideceksen de bir silah taşımak gerekir
Sıkıntı
Hangi bölgede yaşıyorsunuz🙄
Doğu Karadeniz
Çok güzel bir yerde yaşıyorsunuz size mutluluklar diliyorum 😇
Bunu yazan hangi kafayla yazmış sbsusjsjs
Akademik bir çalışma olmuş ama faydalı olur mu denemeden bilemeyiz😄
Direkt ağaca çıkarım
En mantıklı cevap benim ki
Ama ayılar ağaca çıkabiliyor hanımefendi haberiniz olsun😄
beni yemesini beklerdim
Konuşmayı denesen😄
şaşırırım ölü takliti yaparım
Yerime hareket etmeden dururum
İlk saldiridan kacamayanlar stonks 📉
Son iki maddeyi gerçekleştiremeyiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?