Kedim doğurdu ama ben kimseye vermek istemiyorum kendim bakacağım. Fakat baba tarafı satmak için almak istiyor. Vermek zorunlu mu?

Ben vermek istemiyorum çünkü verirsem baba tarafı satacak. Babalık hakkı sözleşmesi yapmadilar. Bir yaş mama bile almadılar. Kızımın nazını ben çektim dogurmadi suni sancı verdik ücretini biz karşıladık. Güzel mamalarla besledik. Ama onlar bizim hakkımız var diyip almak istiyorlar. Hakları var mı?

Kedim doğurdu ama ben kimseye vermek istemiyorum kendim bakacağım. Fakat baba tarafı satmak için almak istiyor. Vermek zorunlu mu?
Cevapla