Hangisini beslemek isterdiniz?


Kedi

Köpek

Kuş

Üçü birarada
Evde hayvan beslenmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisini beslemek isterdiniz?





şu anda bir kedim var ama kuş beslemeyi deseverim öldüğünde çok üzüldüğüm için daha almadım. eğer evim musait olsa inanın köpek te beslerdim. okadar 2 ayaklı köpek besledik ki bari gerçek köpekler daha sadık olur.
Ben tüm hayvanları seviyorum ama köpeklerin ve rakunların yeri bende her zaman ayrıdır
Cevap
42Cevap
Agâh'ım var.. Hasta yavrum :(
Evcil hayvan beslemek büyük sorumluluk. Hiçbirisini beslemek istemem o yüzden. Ancak bunlar içerisinde bence en mantıklısı köpek.
Tabiki kedi🌸🌸🌸
Butun gün oynuyorum şu güzellikle😃😃
Mr. Yanakson🤣🤣
Bir tane Muhabbet kuşum var onu besliyorum ve memnunum..
Dişi tekirim var birde muhabbet kuşum var. 2 tanede balık
Bu aralar resmen kedi aşeriyorum gözlerim doluyor severken inadımı kırarsam sahiplenecegim kedi
7 kedim 4 köpeğim var. Alabilsem bir tane daha yavru kedi alırdım. Yavru kedi kokusunu çok özledim.
Evde hayvanlara özel bir oda hazırlasam, ilk sırayı kedi alırdı kuşkusuz.
Üçünü de çok seviyorum çok masum tatlı canlılar ama ben kedi derim
Kedi kopek kuş hepsi olsa güzel olurdu kopek bahçede klubede olsun digerleri evimin içinde
Köpekleri ve salyalarını pek sevmem, kuş devamlı kafesinde kalır bu yüzden kedi beslemek isterdim.
2 tane kedim var, ama köpekte istiyorum kedilerle anlaşamıyor maalesef.
Kunduzlar çok şirin oluyor. Tombik tombik, ama evcil denemez.
Bütün sokak hayvanlarını bağrıma basarım var hepsi diyorum🫶❤️
Köpek, çünkü köpekleri aşırı seviyorum. (kedide olabilir :D)
Hangisin ihtiyaci varsa
Evde kedi, bahçeli evim olsa köpek de derdim
Ben karınca sürüsü besliyorum
Evde hayvan beslenmez
Golden hayalim var çok istiyorum
En mantıklısı kuş beslemek
Köpekler en iyi dostlardır
Muhabbet kuşu vardı bizim öldü
11 aylık bir köpüşümüz var.. ❤️
Evde hayvan beslemiyorum
Köpek isterdim bir dönem bakmıştım şimdi kuş var
Hepsini beslemek isterdim valla 😍
Kesinlikle kedi 🐱 sebeplerini biliyorsundur ama merak edersen yaz konuşur tartışırız 😉
Çoban köpeğim var iki tane
Kedim vardı 17 yaşında öldü.
Eşimi besliyorum zaten
Kuş hariç besledim diğerlerini
Önce köpek beslemek isterdim.
kedi kopek
Kedi
Kuş zaten besliyorum
Kedi 🐈⬛
üçüde olsun
Kedi
Köpek
Gerek yok bide onların masrafı mi
Her zaman kedi
Kuş olur
Goril
Kediiiii
Kedi olsun.
Bahçeli bir ev lazım bunlar için
Kedi ve kuş
balık beslemek istiyorum ben
Kuş beslersin.
Köpek değil
Köpke
Kedi
Kedi, Eros a çok üzüldüm.
🐕🐶🐶🐕
köpek severim
Kedileri severim
Kedi
Kediciyim ben
Kedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?