
Mavişim dişi kuşum öldü. Ölüm anı çok zor ve sancılı oldu. Sırf dışkı muayenesinden anlamadığım için yavrum can verdi. Veterinere götürdüm ama o da bir şey anlamadı. Anlamadı diyorum çünkü kendi ağızlarıyla söylüyorlar bunu. "Uzmanlık alanımız değil" diyorlar. Böyle bir şey olabilir mi? Hayvanlar sadece kedi ve köpekten ibaret değil ki? Mavişimin ölüm anı gözümden çıkmıyor. Yavrum kurtar beni der gibi bana baktı. Abartmıyorum. Eğer muhabbet kuşlarıyla sürekli konuşursanız yavaş yavaş insani davranma özelliklerine sahip olabiliyorlar. Sadece dertlerini anlatamıyorlar. Kuşların derdini anlamak için tüy ve dışkı gözlemi yapmak gerekiyor. Herhangi bir değişiklik size çok şey anlatıyor. Lanet olsun benim bilgim gıttı. Bu yüzden yavrum, kardeşim öldü. Kuşu olanlara sesleniyor. Kuşun dışkısı ilk yaptığı anda siyahsa hemen destek alın. Veterinere uçun. Eğer dışkı yeşilse BURAYA DİKKAT (Kuruduğu zamanda siyaha dönmeyip YEŞİL KALIYORSA) bunu mutlaka önemseyin. Ben bir halt ettim. Vicdan azabından ölüyorum. Sizin başınız yanmasın.
Ben bir kuş için vicdan azabı çekiyorum. Millet savaşta ölüyor ya da birbirini öldürüyor. ALLAH insanoğluna akıl vermiş. İnsanlarda bu aklı kullanabilir İnşaAllah. Can vermek zor. Can vereni izlemek ve bir şey yapamamak da ölmekten zor. Hoşçakalın. Bu arada kardeşim maviş için dua eder misiniz cennete buluşalım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer