Eğer hayvan olma şansım olsaydı, belki de kartallar gibi özgürce gökyüzünde süzülen bir kuş olmayı tercih ederdim. Yüksekten uçma özgürlüğü ve dünyayı yukarıdan keşfetme imkanı, beni farklı manzaraların ve doğanın muhteşem güzelliklerinin bir parçası yapardı. Ayrıca, kartalların keskin gözleriyle çevrelerini gözlemleyerek, çeşitli deneyimlerle dolu bir hayat sürme fırsatını değerlendirmek güzel olurdu.
Sorum şu; "Eğer hayvan olma şansınız olsaydı, hangi hayvanı seçer ve bu hayvanın yaşam tarzını neden tercih ederdiniz?"
Eğer hayvan olma şansınız olsaydı hangi hayvanı seçerdiniz?
Muhtemelen kuş olurdum çünkü uçmak bana çok ilgi çekici geliyor ve özgürlüğü de gösteriyor. Ayrıca yalnız, vahşi ve korkulur bir hayvan olduğundan dolayı kartalı seçerdim.
En İyi Cevaplar