Kedim kuma çişini yapıyor ama kakasını yapamıyor, yavruluktan beri bununla uğraşıyorum. Bir tavsiyeniz var mı?

Kuma elli kere soktuktan sonra anca kakasını yapıyor. Gözümden kaçarsa kabın yanına yapıyor.

Çişini sorunsuz bir şekilde yapıyor ancak kakasında böyle bir sorun yaşıyoruz. 8 aylık oldu ne yapacağımı bilmiyorum...

Birden fazla kum kabı var, her zaman temizler ama beyefendi yapamıyor🥲

Kedim kuma çişini yapıyor ama kakasını yapamıyor, yavruluktan beri bununla uğraşıyorum. Bir tavsiyeniz var mı?
Cevapla