bu videoyu görünce yalnızlığım aklıma geldi ghfdkgfdhj
150 kişi köpek doğum gününe gitmiş arkadaş :D
— stock1510 (@stock1510) December 4, 2023
bu videoyu görünce yalnızlığım aklıma geldi ghfdkgfdhj
150 kişi köpek doğum gününe gitmiş arkadaş :D
— stock1510 (@stock1510) December 4, 2023
En fazla 10 bilemedin 15. Onlar da çalıştığım yerdeki kişiler ki bilerek söylemiyorum kutlama çok sevmediğim için. Ama köpek için 150 kişi? Hav hav yani Sjsjsjs
18. yaş günümü 38 kişi kutladı. Üstelik bu kişilerden sadece 4 tanesine doğum günümü söylemiştim. 150'leri falan göreceğimi sanmıyorum, 5-10 kişi yeterli.
Cevap
44Cevap
Benim doğumum günümü bilen kutlayan bile yok ne 150 kişisi sdfsdfsd
Kendin yandin bizi neden yakıyorsun peki 🤦♂️🤦♂️ ne gerek vardı yanj bunu paylaşıp yalnizligimizi yüzümüze vurmaya
Doğumgünlerinden hazetmem ne doğumgünü kutlarım ne de doğumgünümün kutlanmasını severim. Bana çok gereksiz geliyor..😒
:D bence iyi bir kutlayan olmadığından böyle hissediyorsun.
O günü o kadar dışladım ki belki birileri bana sürpriz yapıp pastayı getirdiklerinde alkışlandığımda boş boş pastaya bakarım diye düşünüyorum.
Belki yalandan tebessüm edip birkaç saat sohbet edicem insanlarla.
Kalbim ve beynim ortaklaşa reddediyorlar doğumgünlerini. 🙂🙂
Geçen sene doğum günüm bayrama denk geliyor diye pasta almadılar. baklava yedirdiler hdbdbd
Kişi sayısı da 4 tü. Diyeceklerim bu kadar jddj
Aklıma dedem gofret ve ben dizisi geldi. Rahmetlik zeki alasya başroldü. TRT 1 de yayınlanırdı. Bir köpek vardı ve adı gofretti.
Sahibinin hatırına katılmışlardır
Çevre yapmak için vb
Bu gibi etkinliklerin birden fazla amacı olabilir katılanlar için
5 kişi falan kutluyor oda alo doğum günün kutlu olsun. Sonra konuşma şöyle devam eder." ee babamlar napiyo "djdjdj
Durumu kötü olan insana yardım etmezler buna katılırlar
Ben de tek başıma browni kekime bir tane mum dikiyorum işte 😂
Benim doğum gününü halam ve ablam kutladı sadece. Düğün yapsam okadar kişi geleceği meçhul
Benim doğum günümü kutlayan yok ki katılsınlar fkkd
Bırak doğum günüme gelmeyi kutlayan 15 kişi bile çıkmaz hsjsj
Bi de düzcede
Bu arad ismi epey yaratıcıymış gofret haaa
Köpeğin bundan haberi yok ki garibim. Bırakın kendi doğasını yaşasın. Resmen hayvana eziyet
Köpek kadar değerimiz yok bee ülkenin geldiği duruma bak 😂
Sen doğum günü partisi ayarla köpeğe inat 151. Olurum. 150si senden
Bir kere kutlandı
Ve bir kişi vardı
Bir daha da olmadı
Türkiye'de değişik hayatlar var ya. Yadirgama ve yargılama durumlarını çoktan aştım
Paramız olsaydı çevremiz çok olurdu, kutlayan ailem yeter sahte kişilere ne gerek var
Gerçekten şaşırtıcı bir durum bence ve hayır benim doğum günümü bu kadar kişi kutlamaz 🤦🏻♀️
Bunun Düzce'de olması kadar garip bir şey yok dhshdh (Düzce'de yaşıyorum)
Tuhaf işler tarikat gibi onlarda böyle mutlu oluyor demek ki ne diyelim.😀
Şimdiye kadar olan doğum günlerimi toplasan benimkini 15 kişi kutlamamıştır
Düzcenin içme suyuna kim bir şey karıştırdı lan çıksın hemen :D :D
Amaç köpek değil bir zenginlik göstersi iki çevre üç eğlence. Köpek sayesinde herkes eğlenmis. Bence harika bir organizasyon 🥹
Keşke gofret olsam bende 😀😀😀
Kızım için bir doğum günü hazırlığındayim çok çok az insan cağirmama rağmen 35kisi olduk. Daha da demezsem kırılacak insanlar var
Bazen ben bile kendi doğum günümü unuturum o kadar umrumda değilim kimsenin
Kimse bilmio bile kopek kadar degerim yok vay be 😔😔😏😏🍂😭😭😭😭😭😭
Türk insanı kadar gösteriş meraklısı, görgüsüz, hava atma budalası toplum başka var mıdır acaba?
Benim doğum günümde de ablam sana hediye aldım kargo verdim dedi 2 sene oldu hala bekliyorum inşallah PTT ile gelmiyordur
Köpeğin yaladığı yeter bende yalamak istiyorum kabul edersen
Ben sana daha çok şaşırdım
Bi köpek kadar değerim yokmuş vay be..
Yok sanmıyorum , en kıymetlilerim olsun yeterli
Ülke mi tımarhane mi belli değil
Ben de gittim. Dermişim. 😄
Bir köpek kadar sevilmedik 😂
Köpek kadar değerimiz yok demek bu olsa gerek.. :)
Ajjaha 1 kişi bile hatırlamaz ben dahil
Ahahshahhxje katılan olur mu muamma
Bir köpek kadar olamadık 😒😒
Yakında bunları da içeri alırlar 😅
İnsanlarımızda beyin yok düşünemiyorlar bence
Köpek kadar kıymetimiz yok vay beee😂😂😂😂
istesem o kadar katılan olur
Köpekte çok mutlu. Pasta yemiş midir acaba?
Türkiye’de anormal gelen bir şey yok bana
Dogum günü kutlanan bişeymiymiş ya
Hahahaja oldukça ironik
3-4 kişi zor hatrliyor bnmkini de😞
Beleş şeyler veriyorlarsa katılırım
Köpek kadar değerimiz yok be.
Kimse hatırlamadı bile 32 yıldır olduğu gibi
Gereksiz şeylerde bugün, görgüsüzler.
Köpeğin iç sesi ahunuza kuim
Bunuda gözaltına alırlar
Sacmalik artık. Hayvan seversin de
Oha benim bile o kadar kutlamalar
bana 10 kişi gelmez :D
Kıskanmayalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?