5-6senedir gördüğüm bir kedi kâğıt kesiği gibi parmak ucumdan tırmık attı, attığı anda kolonya ile yıkadım bir şey olur mu?

4-5 ay önce kısırlaştırma yapılmıştı kediye yani kulağında çentik var, tırmaladı gibi sabunla ve kolonyayla 2-3 dk baya avuşturdum çok az miktarda kanadı bir şey olur mu risk var mı

5-6senedir gördüğüm bir kedi kâğıt kesiği gibi parmak ucumdan tırmık attı, attığı anda kolonya ile yıkadım bir şey olur mu?
Cevapla