İnternetten de araştırdım fakat ben daha çok tecrübe etmiş arkadaşlardan bilgi edinirsem sevinirim. Bu cins kedinin yavrularından birini sahiplenmek istiyorum fakat bu cins kediyle yaşamadım daha önce🤷♀️
Aranızda "british shorthair" cinsi kedi besleyeniniz var mı?
şiddetle tavsiye etmiyorum tamam görüntü olarak güzel sakin bir ırk ama ileride genetik olarak çok ciddi rahtsılıkları oluyor haliylede bir ton para harcıyosunuz
Görüntü açısından hiç düşünmedim açıkçası. Yakınım sahiplendirmek istiyor ve ben hayvanları olağanüstü seviyorum birisi de benim çocuğum olsun istiyorum💕 Masrafı da olsun artık napalım🤷♀️
Sokaktan da edinebilirim hiçbirini ayırt etmiyorum çok seviyorum💕 bir tanıdık teklifi üzerine böyle bir sevinip heyecanlandım araştırıyorum. Daha ev ahalisine bile sormadım bakalım umarım gelir evime🤗
Temiz kediler merak etme. Tüy dökümü olmaması için kaliteli mama ve malt kullanmalısın yoksa tüy dökümü epey oluyor. Karma, kuduz, lösemi, iç, dış derken yılda aşı için baya para da gidiyor 😀
Aşağı yorumda hastalıklı diye bahsedilen Scottish cinsi olanlar. British kediler en uzun ömürlü olanlar ortalama 5-7 yıl yaşarlar. Bu arada ev dışına çıkarmazsanız kaçma ihtimali de olmaz dışarıyı görmemeli görürse meraktan gider