İnstagram da kedimi paylaştığım da bazı arkadaşlarım kedimin çok çirkin ve ürkütücü gözüktüğünü söylüyor ama ben özellikle siyah bir kedi sahiplendim ve kedimi çok seviyorum siz ne düşünüyorsunuz gece hakkında 🫠🫠


Bence çok güzel bilmiyorum ama siyah çok asil bir renk bence , ve kedilerde buna bayılıyorum aynı gece ve ay gibi.
Kedin ülkedeki çoğu kızdan güzel
Çoğu erkekten de yakışıklı
Cevap
15Cevap
Çok şirin bence..
Bendeee bayıldımmm😍 kimin ne dediğinin ne önemi var çirkin olsaydı (ki bu ihtimal yok ) sevilmeye bakılmaya hakkı yokmuydu.
boş yapmasınlar antik Mısır'da bunu demiş olsalardı onları taşa tutarlardı antik Mısır'da kedileri tanrı olarak görüyorlardı jdjsj
Çok bilmişler, bu kediye çirkin diyenin yüzüne bile bakmam..
Bunu söyleyenler kendine baksın çok ama çooooookk güzell o gözleri yerimm 🥰🥰🥰🥰
Çok tatlı bence kediyi kıskanıyorlar onu da Allah yarattı ve çok güzel
Biraz öyle duruyor ama Allah yaratmış işte 😅
Guzel kedi ve tam olark siyah degil sanirim.
Göbek kısmında ve onun üst kısmın da beyaz tüyleri var sadece
Hayır o çok tatlı ve çok masum bakıyorr
Çirkin değil, çok gizemli ve güzel
Engelleyebilirsin :D :D
Çirkin diyenler halt yiyor
Kedin çok tatlı sen onlara bakma boş ver
Allah’ın yarattığı her varlık güzeldir
Minoş kedi cok tatlı 🐈⬛❤️
çirkin diyenlerin kalbi çirkin
Sende onlara de sizin kadar değil ,😂
Kedin çirkin değil çok tatlı 😄😄 Takip ettim kabul et 😅
Benimm tanımadın mıı
Çok tatlı bana ver onu.
Mümkün değil 😂
Mümkün değil kabul etmiyorum. cok tatlı 😍
Benim o.. aileme kabul ettirene kadar çok uğraştım zaten 😂😂
😂😂😂 olmadı şimdi
Çok güzelmiş bence masallah
Abla cok korkunc kedin
😒😒
Yerim ben onu ya çok tatlı
Yerim ben onu ya çok tatlı
İvet çok çirkin ama şirin 😅
Tatlış
Güzel
Gayet güzel
Siyah kediler candır💜❤
Çok tatlı
Gara bela maşallah
vayy tipli vayyy 😂
Çok minnoş
Bende severim
Yok gayet iyi
Çok siyah
Çok güzel
asırı tatlııııı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar