Kedimi nereye gömebilirim?

Bugün can dostumu kaybettim…

Sarılık hastalığına yakalanmıştı, işten gelir gelmez onu alıp neredeyse her gün veterinere götürüp serumu bitene kadar hep ilgilendim, başını okşadım boynunu sevdim iyileşeceksin oğlum dedim öptüm. İştahı kesilmişti, doktor iştah açıcı ilaç verdi ama eskisi gibi yemiyor suyu hiç içmiyordu. Şırınga yardımı ile ağzına su enjekte ediyordum en azından susuz kalmasın diye. Bugün evin hiç bir yerinde gözükmedi, en son koltuğun altına baktım ve orada şişkinlik vardı anladım ki içine girmiş. Allah’ım nolur ölmemiş olsun umarım hastadır tekrardan götürürüm veterine diye içimden dua ederken koltuktan yavaşça çekip baktığımda ölmüştü 😿 O benim her şeyimdi. 32 yaşında adamım iş yerinde tenha yerlere gidip ağlıyorum. Acımı sizlerle paylaşmak istedim. Bu arada ben dostumun üzerinden birileri basıp geçsin istemiyorum. Yeri belli olsun istiyorum. Büyük bir saksı alıp içine dostumu koyup üzerini toprakla kapatıp çiçek ekmek istiyorum. Evimin balkonunda dostum yanımda olsun istiyorum
Kedimi nereye gömebilirim?
Cevapla